رئیس هیات تیراندازی با کمان البرز روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: در این دوره از مسابقات حدود 14کماندار مرد و زن در دو رشته کامپوند و ریکرو از استان البرز شرکت داشتند.
بهزاد پاکزاد افزود:نازنین بخت پور کماندار البرزی در رشته کامپوند بانوان موفق به کسب مدال طلا و مقام اول این دوره از مسابقات شد.
وی اضافه کرد: همچنین شادی قریشی در همین رشته توانست مقام سوم را به دست آورد.
پاکزاد گفت: راحله فارسی و سوگند حداد دیگر کمانداران البرزی نیز در رشته کامپوند بانوان موفق به کسب مقام های چهارم و پنجم مسابقات رنکینگ کشوری مرحله اول سال 96 شدند.
وی ادامه داد: در بخش آقایان نیز در دور مقدماتی بهروز علیپور موفق شد با رکورد 690 از 720 توانست جایگاه دوم را کسب کند که در دور حذفی در یک چهارم بازی را واگذار و مقام هفتم این دوره از مسابقات در رشته کامپوند را به دست آورد.
رئیس هیات تیراندازی با کمان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه برای نخستین بار در سطح کشور مسابقات تیراندازی با کمان در بخش ساحلی در مسافت 40 متر در ساری برگزار می شود اظهار داشت: در این مسابقات نیز ورزشکارانی از استان شرکت کرده اند که امیدواریم بتوانند نتایج خوبی را کسب نمایند.
مربی البرزی تیم ملی تیراندازی با کمان ایران ادامه داد: در سال 96 ، با برنامه ریزی های صورت گرفته قصد داریم در تمامی مسابقات در همه رده های سنی نمایندگانی از البرز شرکت داده شود که بتوانیم علاوه بر استعداد یابی نفرات بیشتری را برای راهیابی به تیم های ملی معرفی کنیم.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.