به گزارش ایرنا، حمید احدی روز چهارشنبه در بازدید از روند عملیات ساخت بیمارستان 160 تختخوابی شهرستان فردیس، افزود: توجه به مسایل بهداشتی و درمانی مردم فردیس در اولویت قرار دارد، با توجه به اینکه این شهرستان به لحاظ بهداشتی و درمانی در محرومیت بسر می برد.
وی گفت: توسعه مراکز بهداشتی فردیس به همت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان صورت گرفته است. این تعداد از 5 مرکز بهداشتی به 45 مرکز بهداشتی رسیده است.
سرپرست فرمانداری فردیس خاطرنشان کرد: در بخش بهداشت و درمان شهرستان فردیس هنوز با استاندارد ها فاصله زیادی دارد امیدوارم در دو سال اینده به استاندارهای کشوری برسد.
وی روند عملیات ساخت بیمارستان 160 تختخوابی فردیس را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: این پروژه در یک ماه گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است، مرحله گوبرداری به اتمام رسیده و از هفته آینده فونداسیون آن شروع خواهد شد.
احدی افزود: ساخت بیمارستان تا 20 ماه دیگر به اتمام می رسد و این بیمارستان می تواند پذیرش بیمار داشته باشد.
وی با اشاره به پروژه ساخت بیمارستان 160 تختخوابی فردیس به مدت 5 سال متوقف شده بود، گفت: در دولت تدبیر و امید با پیگیری مسئولان استانی و شهرستان فردیس آغاز عملیات ساخت این بیمارستان به نتیجه رسید و این نوید خوبی برای مردم شریف فردیس است.
سرپرست فرمانداری فردیس گفت: با بهره برداری از این بیمارستان مشکلات بهداشت و درمان مردم این شهرستان مرتفع خواهد شد.
در بازدید از روند اجرای بیمارستان 160 تختخوابی فردیس معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فردیس حضور داشتند.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.