به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،"سیدحمیدطهائی" با اشاره به اعلام صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: در شرایط کنونی پذیرش قانون مبنای کار باشد و همه با نظم مبتنی بر مرّ قانون حرکت کنند.
وی با اشاره به ماهیت انتخابات و تقویت حس مشارکت مردمی گفت: انتخابات از ظرفیت ایجاد همگرایی، وحدت و اتحاد برخوردار است و حس مشارکت مردمی در این ایام مضاعف می شود.
استاندار البرز با بیان اینکه تلاش ها بر اساس قانون و رویه های اخلاقی پیش می رود، افزود: این روند با هدف برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و پرنشاط در کشور است.
نماینده عالی دولت در استان باردیگر متذکر شد: طبق قانون حق هزینه از اعتبار هیچ نهاد و سازمانی برای کسب قدرت یا حفظ قدرت وجود ندارد و کلیه موارد رصد،ثبت و پیگیری می شود.
استاندار البرز با بیان اینکه ملت ایران برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت می کنند،گفت: هیچ گروه و شخصیتی به هیچ بهانه ای مجاز به تحت الشعاع قرار دادن حق قانونی و مشروع مردم نیست.
وی در پایان افزود: امیدواریم مردم با آگاهی در انتخابات حضور یابند چرا که تحقق این امر ضامن اصلی کیفیت انتخابات و حضور آگاهانه مردم است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 628819
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.