به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مجید کاویانی اظهار داشت: کلانشهر کرج دارای پتانسیل ها و ظرفیت های ویژه ای در حوزه های مختلف به خصوص گردشگری است که با کمک و همیاری سرمایه گذاران بخش خصوصی، می توان به اهداف در این حوزه ها دست یافت.
به گفته وی یکی از چالش های بزرگ کلانشهر کرج عدم وجود سرمایه گذار در حوزه های خدماتی و رفاهی است درحالی که این مهم می تواند توسعه اقتصادی را برای شهر رقم بزند.
وی افزود: نقش و جایگاه سرمایه گذاری در فرآیند رشد و توسعه اقتصادی جوامع بسیار مورد تاکید متولیان امر قرار گرفته است.
رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج نقش توسعه زیرساخت‌های شهر را در افزایش رضایت مندی مردم بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: شورای چهارم در تحقق این مهم اقدامات ارزنده ای داشته و توسعه عمرانی شهر رونق اقتصادی برای کلانشهر کرج رقم زده است.
وی در ادامه با بیان اینکه ارتقاء کیفی پروژه های مختلف با محوریت مدیریت هزینه و زمان رسالت اصلی مدیریت شهری کرج است، عنوان کرد: از ابتدای فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی شهر در این کلانشهر، طرح های عظیم عمرانی، خدماتی، زیرساختی، فرهنگی و ... در تمامی سطح شهر به اجرا درآمده است تا بتواند پیشرفت و توسعه ای ماندگار و پایا را برای شهر و شهروندان رقم بزند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 627631
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.