به گزارش ایرنا، ابراهیم نوروزی فر روز دوشنبه در آیین افتتاح پنجمین کانون بسیج رسانه استان البرز که در مسجد صاحب الزمان شهر گرمدره برگزار شد، با بیان اینکه نظام سلطه از تمام ترفند های خود برای زمین گیر کردن نهضت انقلاب اسلامی استفاده می کند، افزود: بسیج با درک چنین شرایطی پا به عرصه میدان گذاشته و با بکار گیری راهبرد های فرهنگی و اقتصادی در جهت مقابله با نظام سلطه قد علم کرده است.
وی اضافه کرد: دشمنان جهت مدیریت افکار عمومی با استفاده از هجمه های فرهنگی بر آمده اند و بسیج رسانه قوه ای نیرومند برای مقابله با جنگ نرم است.
وی در ادامه با اعلام اینکه بسیج رسانه استان البرز بیش از 4 سال است که در راستای تحقق آرمان های انقلاب می کوشد، بیان کرد: هر سازمانی برای حفظ پویایی خود به توسعه و تقویت احتیاج دارد.
نوروزی فر افزود: سازمان بسیج رسانه استان البرز در راستای افزایش انسجام، هم افزایی و هماهنگی رسانه های استان البرز با هدف جذب حداکثری در جهت تحقق بسیج ده ها میلیونی فعالیت می کند.
وی تشکیل و تقویت جبهه رسانه های انقلاب اسلامی در مقابله با جنگ نرم دشمن را مهم ترین وظیفه بسیج رسانه دانست و گفت: فراهم کردن زمینه های حضور رسانه ها در صحنه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی از جمله اهداف تشکیل این سازمان است.
رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه وظیفه رسانه ها در معرفی انقلاب با توجه به ماهیت انقلاب بسیار سنگین است، عنوان کرد: از مسئولان می خواهیم در راستای تحقق اهداف بسیج رسانه ما را یاری کنند.
وی با بیان اینکه در کانون های بسیج رسانه مباحث کادر سازی، تعامل و هم اندیشی و سیاست گذاری رسانه ها انجام می شود، ادامه داد: در کانون های بسیج رسانه همزمان با سازندگی درونی باید شاهد سازندگی برونی اصحاب رسانه باشیم.
نوروزی فر در بخش دیگری با تاکید بر اینکه خبرنگار انقلابی و بسیجی باید با اخلاق باشد و منافع عموم جامعه را بر منافع شخصی و جناحی ترجیح دهد، تاکید کرد: خبرنگارانی که در عرصه خبر داری قلمی رسا و صدای بلند هستند به خاطر منافع شخصی قلم فروشی نمی کنند.
وی خاطر نشان کرد: اگر رسانه های انقلابی تکلیفشان با مفهوم انقلاب روشن باشد، در هیچ عرصه ای حیات واقعی ملت را فراموش نمی کنند.
رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز در بخش دیگری با تاکید بر سخنان یکی از صاحب نظران سیاسی، عنوان کرد: دشمنی با آمریکا خسارت بار است، اما دوستی با آمریکا کشنده است و این نوع کشندگی، کشندگی عزت و هویت ملت است.
وی افزود: انقلاب اسلامی پیش از آنکه برای جامعه الگویی قرار دهد، اهداف معنوی اش از جمله داشتن جامعه ای هدفمند، سربلند، مستقل و با هویت اعتقادی و غیره مشخص شده است.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی **انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.