به گزارش ایرنا، برزین ضرغامی روز دوشنبه در نخستین شورای اداری سال ٩٦ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افزود:نامگذاری امسال تاکیدی بر آنچه در سال گذشته اتفاق افتاده بوده است.
وی با بیان اینکه رهبری در ١٤ سال اخیر یک رویکرد اساسی و راهبرد کلیدی برای شرایط خاص کشور با نامگذاری سال ها طرح کرده اند اظهار داشت: این نامگذاری پیام هایی دارد که چارچوب و ریل گذاری سال را برای مردم و مسئولان مشخص می کند.
ضرغامی گفت: دولت و مردم باید همگام با یکدیگر در راستای تقویت تولید و اشتغال با رویکرد مقاوم سازی و نگاه به داخل کشور تلاش کنند.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با بیان اینکه سال جاری باید سال اوج گیری اقدامات اساسی در حوزه اقتصاد مقاومتی باشد تصریح کرد: وظیفه دستگاه های فرهنگی در این خصوص اقدامات تبیینی و تبلیغی است.
وی ادامه داد: در کنار دستگاههای مجری اقتصاد مقاومتی دستگاه های فرهنگی نیز مسئولیت تبلیغ و گفتمان سازی نامگذاری سال را برعهده دارند.
ضرغامی گفت: نخبگان، بدنه علمی و بخش فرهنگی جامعه در این خصوص باید وارد عمل شوند و دستگاه های فرهنگی نیزبا برگزاری نشست های متعدد و تولید محصولات فرهنگی مجریان اقتصاد مقاومتی را یاری کنند.
وی افزود: تبیین، گفتمان سازی و مطالبه گری با نگاه فرهنگی و رویکرد اجتماعی از سوی این سازمان برای تحقق شعار سال دنبال می شود.
ضرغامی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه بیان داشت: به زودی رویداد مهم انتخابات را پیش روی داریم و وظیفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگ سازی در این زمینه است تا همچون گذشته حضور حداکثری مردم در این عرصه رقم بخورد.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.