به گزارش خبر آنلاین وبه نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، "محمد بدری"سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی در این جلسه که مسئولان دفاتر بازرسی شهرداری های استان نیز حضور داشتند، در سالن شهدای دولت ضمن خیرمقدم به مسئولان دفاتر بازرسی شهرداری های تابعه گفت: برگزاری انتخابات سالم و با مشارکت مردم مورد تأکید مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم و هدف همه کارگزاران و مسئولان می باشد.
بدری در این نشست با اشاره به نقش دفاتر بازرسی در رصد فعالیت نامزدهای انتخابات و هیئت های اجرایی انتخابات قبل،حین و بعد از برگزاری انتخابات گفت: مسئولان دفاتر بازرسی در ایفای رسالت خود باید اطلاعات دقیق و اشراف کامل بر قوانین انتخابات داشته باشند.
سرپرست دفتر مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی استانداری ضمن تأکید بر سلامت کار بازرسان دفاتر شهرداری ها افزود: بازرسان نباید به هیچ وجه به هیچ گروه و جریانی وابسته باشند و هدف باید خدمت به مردم شهر باشد.
بدری در ادامه ضمن استماع نظرات مسئولان دفاتر بازرسی شهرداری ها گفت: برگزاری دوره های آموزشی متناسب با مسائل روز شهرداری ها در جهت افزایش آگاهی و تبادل تجربیات باشد.
بدری تأکید کرد: بازرسی ها ضمن داشتن برنامه عملیاتی و کاربردی در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت متناسب با وضعیت هر شهرستان و اقدام آنها باید مستند سازی کنند و وظایف در چارچوب مشخص و شیوه ای واحد و یکپارچه در دفاتر بازرسی شهرداری های تابع انجام شود تا نتایج آن کارآمد و موثر باشد.

در ادامه معاون دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز ضمن تشکر از حضور همه مسئولان دفاتر بازرسی عنوام کرد: بازرسان دفاتر شهرداری ها با پیگیری مستمر و تأکید بر اجرای دقیق قوانین در همه مراحل می توانند با نقش پیشگیری زمینه اجرای دقیق قانون انتخابات را جهت برگزاری انتخابات پر شور فراهم نمایند.

 

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 627389
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.