به گزارش خبر آنلاین وبه نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،"عبادالله کامکار" در جلسه «کارگروه اشتغال استان البرز» که امروز دوشنبه چهارم اردیبهشت در استانذاری البرز برگزار شد با حایز اهمیت خواندن کارگروه اشتغال،به اهمیت حمایت از استارت آپ ها و کسب و کارهای نوین اشاره کرد و گفت: کسب و کارها به جهت ایجاد شغل نقش حایز اهمیتی دارند.
وی با تأکید بر لزوم تقویت بخش خصوصی افزود: علاوه بر حمایت از کسب و کارهای نوین، تقویت بخش خصوصی باید در دستور کار قرار گیرد.
معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار البرز با بیان اینکه 25 درصد از اقتصاد را تعاونی ها تشکیل می دهد گفت: تقویت تعاونی ها باید در برنامه 96 قرار گیرد.
کامکارضمن تأکید بر پیگیری ایجاد شهر دانایی،افزود: باید سرمایه گذاران را شناسایی و راهنمایی کرد تا سرمایه گذاری داشته باشند.
وی تصریح کرد: طرح تکاپو، خود اشتغالی، بخش خدمات و کسب و کارهای نوین در سال 96 باید مورد توجه قرار گیرد زیرا کلید موفقیت ما در سال اقتصاد مقاومتی است.
این مسئول با تاکید بر لزوم توجه به بخش پژوهش در استان اعلام کرد: یک درصد بودجه پژوهش باید جدی گرفته شود و طرح های پژوهشی قوی باید در دستور کار قرار گیرد.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 627388
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.