به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز دوشنبه در نشست کارگروه اجتماعی استان البرز، افزود: موسسات و نهادهای خیریه نیز اجازه دخالت در تبلیغات برای کاندیداها را در قالب کمک های مردمی و اقدامات خیرخواهانه ندارند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: سال گذشته 7 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی آسیب های اجتماعی استان البرز تخصیص یافت و بخشی دیگر از این اعتبارات به زودی محقق خواهد شد.
حقیقی افزود:‌ برای صرف این اعتبار در جهت برنامه ریزی در حوزه اجتماعی و نظارت بر روند هزینه بودجه هیات اندیشه ورز در استان البرز تشکیل شده است.
وی با تاکید بر اینکه افتتاح خانه جوان در این استان دراردیبهشت ماه جاری در دستور کار قرار گرفته است، گفت:‌ توجه به نیازهای جوانان در اولویت حوزه اجتماعی استان البرز است که هرچه بیشتر باید مورد توجه نهادهای مسئول قرار گیرد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه جوانان ادامه داد: سال گذشته برای نخستین بار در کشور یک درصد اعتبار دستگاه های استان به صورت صد در صد به ورزش البرز اختصاص پیدا کرد که این امر نیز توفیق بزرگی محسوب می شود.
حقیقی افزود: ساماندهی و جمع آوری معتادان متجاهر در اردوگاه موقت انجام می شود ولی با بررسی های صورت گرفته اردوگاه دائمی ماده 16 نیز بزودی احداث خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: مردم و مسئولان در رابطه با آسیب های اجتماعی مسئولیت دارند.
وی با اشاره به اینکه استان البرز دارای ظرفیت های بزرگی است افزود: سال گذشته اعتبارات ویژه ای در حوزه اجتماعی به استان البرز تعلق گرفته و برای حل آسیب های اجتماعی نیاز به تفکری جامع وجود دارد و فعالیت آن در سطوح مختلف باید پیشگیری، مراقبت و حمایت قابل نظارت باشد.
حقیقی ادامه داد : با مدیریت و فرماندهی واحد در استان می توان اهداف و برنامه های کلی در حوزه اجتماعی را با حساسیت بیشتری دنبال کرد چراکه گاهی موازی کاری به روند کار آسیب وارد می کند.
این مسئول گفت: تهدیدات و آسیب پذیری های اجتماعی استان و بررسی روند و ابعاد مختلف آن، چگونگی تحول و اولویت بندی زمان حال و آینده نه تنها راه را برای برنامه ریزی های کلی هموار کرده و موجب می شود تا اقدامات به موقع و تصمیم گیری های صحیحی قبل از به وقوع پیوستن هر گونه بحران اتخاذ و تعامل و امنیت اجتماعی تا حد امکان حفظ شود.
8029/1535خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.