به گزارش روز دوشنبه از جمعیت هلال احمر استان البرز، ناصر چرخساز افزود: 926 نفر داوطلب جدید درسال گذشته در گروه های چهارگانه مهارت، مشارکت،هدایت وحمایتی سازماندهی شدند که در مجموع تعداد داوطلبان به 5 هزارو 188 نفرافزایش یافت.
وی اضافه کرد:دراجرای کمک به محرومان و نیازمندان این استان درسال گذشته بخشی از هزینه های 155 بیمار نیازمند در قالب بودجه حمایتی سازمان توسط این جمعیت تامین شد.
وی در ادامه به اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت اشاره کرد و افزود : 630 سبد کالا تهیه و توزیع و در طرح ملی ارمغان مهر نیز 266 بسته کیف و لوازم التحریر تهیه و میان دانش آموزان بی بضاعت اهدا شده است .
چرخساز به طرح ملی همای رحمت اشاره کرد و افزود: در این طرح یکهزار و 70 سبد کالا شامل برنج، قند، شکر، حبوبات و غیره تهیه و میان خانواده های بی سرپرست، بد سرپرست و نیازمند توزیع شد همچنین 94 سفره مهربانی نیز به همت جمعیت هلال احمر استان البرز برپا شده است .
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز با اشاره به اجرای طرح ملی پنجره های امید گفت: با اجرای ای طرح بخشی از هزینه های درمانی و معیشتی 9 هزارو 55 بیمار نیازمند توسط خیرین تامین شد.
وی به برپایی 105 سفره حسینی توسط جمعیت هلال احمر استان البرز اشاره کرد و گفت: همچنین در سال گذشته 16 چادر سلامت برپا شد و به 8 هزار 699 نفر خدماتی از قبیل اندازه گیری رایگان تست قند و فشار خون ارائه شد.
چرخساز به اعزام 17 کاروان سلامت در قالب تیم درمانی شامل پزشک، پیرا پزشک، مددکاران اجتماعی، کارشناسان امور بهداشت به سطح استان اشاره کرد و گفت: با اعزام این کاروان ها به یکهزار و 451 نفر خدمات ارائه شده است.
چرخساز در بخش دیگری با اشاره به احیای سنت حسنه وقف، گفت: واقفان و خیرین به منظور اشاعه فرهنگ غنی اسلامی در تامین زمین برای امورات عام المنفعه جمعیت هلال احمرهمچون احداث پایگاه های امداد و نجات جاده ای و ایجاد خانه های هلال در مناطق مختلف استان همکاری لازم را با جمعیت هلال احمر دارند.
2098/1535 خبرنگار: مریم صوفی ** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.