به گزارش ایرنا، ذبیح الله قائمی در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز که عصر شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد دستگاه های عضو ستاد صورت گرفته، افزود: عملکرد دستگاه ها در 10 شاخص مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در شاخص میزان و تحقق پروژه های اولویت دار دارای برش استانی، جهاد کشاورزی با 25 پروژه و میانگین تحقق 160 درصد بیشترین تکلیف و تحقق عملکرد را داشت.
قائمی با اشاره به اینکه در تحقق پروژه های ویژه سازمان استاندارد با 136 درصد رتبه اول جدول را به خود اختصاص داد، گفت: در شاخص تعداد پروژه های واگذار شده، آبفای شهری با 4 طرح بیشترین واگذاری را داشته است که در مراحل بعد میراث فرهنگی 3 پروژه و جهاد کشاورزی 1 پروژه بوده است.
وی اضافه کرد: در خصوص مصوبات محقق شده شرکت توزیع برق در این رابطه بهترین عملکرد را داشته است، همچنین درمیزان تاثیر گذاری اقدامات انجام شده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بهترین عملکرد را داشته است.
این مسئول گفت: در بخش فعالیت های تصدی گرایانه واگذار شده به بخش خصوصی آبفای روستایی، اقدامات نوآورانه رتبه برتر از آن شرکت توزیع برق بوده و پیگیری مصوبا ستاد اداره راه و شهرسازی و حضور در جلسات جهاد کشاورزی و ارتباطات فناوری همکاری خوبی داشتند.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.