به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،به‌نقل از روابط‌عمومی استانداری البرز، سیدحمیدطهائی صبح شنبه همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران با حضور در محل فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی (ع) با سردار سیدیوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)  دیدار و ضمن گرامیداشت این روز، با اشاره به نقش محوری سپاه پاسداران از بدو شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در مدیریت جنگ و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران به پشتوانه تجارب و اقداماتی که از اوان شکل‌گیری انقلاب اسلامی داشته است با عشق و خودجوش به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی شکل گرفته است و سلحشورانه در تمامی برهه‌ها افتخار و حماسه آفریده است.

وی با اشاره به موفقیت‌های نیروهای سپاه پاسداران در عملیات‌های مختلف از پاوه تا پیروزی خرمشهر و امروز کشور، مسئولیت نگهبانی و حفاظت و حراست از این انقلاب و دستاوردهای بزرگ آن را وظیفه نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: سپاه پاسداران با نیروهای مکتبی، انقلابی و مردمی این دستاورد را حفظ کرده و کارنامه ماندگاری از خود بر جای گذاشته است.

استاندار البرز  با اشاره به فرمایشات امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری اضافه کرد: سپاه پاسداران مایه افتخار است.

طهایی ضمن اشاره به گفته رهبری معظم انقلاب که فرمودند "اگر دُر گرانبهایی داشته باشم آن را به سپاه پاسداران برای حفاظت می‌سپارم"، نقش و جایگاه نیروهای این عرصه را بسیار خطیر و ویژه قلمداد کرد.

استاندار البرز با مهم خواندن نقش تأثیرگذار و انسان‌ساز مساجد گفت: مسجد همواره سنگر دیروز و خاکریز امروز برای مشارکت‌های اجتماعی و مردمی است و با برنامه‌ریزی منسجمی می‌توان در زمینه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی اقدامات راهگشایی انجام داد.

طهائی با استقبال از پیشنهاد فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) مبنی بر همکاری‌های مشترک با استانداری ضمن استقبال از این پیشنهاد، گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه امور اجتماعی ارائه داد.

وی با بیان اینکه استانداری البرز این آمادگی را برای همکاری‌های مشترک دو جانبه با سپاه پاسداران و در جهت ترویج امور اجتماعی و ارزشی دارد، تصریح کرد: با نگاه علمی که از سپاه پاسداران وجود دارد و به پشتوانه دلسوزی برای خدمت به جامعه با هماهنگی و هم‌افزایی می‌توان اقدامات بزرگی انجام داد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625468
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.