به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در مراسم گفتمان انقلاب اسلامی و تبیین شاخص‌های اصلح که ‌چهارشنبه شب در مسجد امام حسن مجتبی(ع) کرج برگزار شد، اظهار داشت: اگر ابزاری برای اندازه‌گیری وجود نداشته باشد قطعاً اشتباه خواهیم کرد.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه‌ ابزار اندازه‌گیری ایمان و انقلابی بودن ما در دوران پیامبر(ص)، ایشان بودند و در زمان غیبت امام عصر (عج)، ولی فقیه زمان است، گفت: نخستین شرایط انتخاب رئیس جمهور این است که با شاخص و الگوی ما هم‌خوانی داشته باشد.

‌آقاتهرانی افزود: در انتخابات اگر فرد صالح و صادقی انتخاب شود در ثواب کارهای او شریک هستیم.

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در انتخابات دقت کنید که بهترین و خوب‌ترین را انتخاب کنید و دنبال این نباشید که چه کسی رای بیشتری دارد، بیان کرد: باید دقت کنید کدام کاندیدا رفتاری نزدیک به رفتار ولی فقیه دارد و کاردان، صادق، مدیر و مدبر است.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه زمانی که جامعه بهترین را می‌شناسد باید آن را انتخاب کند، گفت: مسیر زندگی ما باید مسیر زندگی امام معصوم(ع) باشد هر چند که با فاصله زیادی از آن حرکت کنیم.

‌آقا‌تهرانی با تاکید بر اینکه زمان زیادی نمانده است، افزود: به سمت کاندیدا اصلح برویم، این یک فرصت است که هر چهار سال یک بار در اختیار ما قرار می‌گیرد تا رئیس‌جمهور کشور را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625064
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.