به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ نادر فلاحی در جلسه تشریح برنامه‌های مسابقات آسیایی والیبال در اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌های در نظر گرفته شده نخستین مسابقات والیبال امیدهای آسیا در تاریخ یازدهم اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود و در حال حاضر تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است که امیدواریم با همکاری مسئولان مربوطه بتوانیم مسابقات بسیار باشکوه و مطلوبی را برگزار کنیم.

وی با اشاره به این‌که ارزیابی نماینده کنفدراسیون والیبال از اردبیل خوب و مطلوب است، افزود: خوشبختانه تمامی اقدامات لازم در رابطه با آماده‌سازی سالنهای ورزشی رضازاده و شهید آسمانی انجام داده شده و اسکان و سایر برنامه‌ها نیز برای ارائه خدمات به تیمهای شرکت‌کننده انجام داده شده است.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: در رابطه با اطلاع‌رسانی و تبلیغات نیازمند برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمند هستیم تا با همکاری مسئولان مربوطه به ویژه صدا و سیما بتوانیم هر چه سریعتر شاهد رسانه‌ای شدن فراخوان برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا باشیم چرا که میزبانی این مسابقات از اهمیت ویژه‌ای برای استان ما برخوردار است و نباید در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ شود.

فلاحی با اشاره به این‌که اردبیل میزبان شایسته‌ای برای برگزاری مسابقات ورزشی آسیایی است، بیان کرد: باید از تمام توان و تلاش خود برای برگزاری هر چه باشکوهتر این مسابقات استفاده کنیم و در این زمینه صدا و سیما نیز نقش حساس و خطیری دارد که امیدواریم مورد توجه واقع شود.

وی با بیان این‌که تبلیغات مسابقات آسیایی والیبال در اردبیل باید از رسانه ملی آغاز شود، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع تبلیغات در سطح شهر کافی نبوده و نیاز است در سطح کشور نیز به این موضوع اهمیت داده شود تا بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف مورد نظر در رابطه با معرفی استان دست یابیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623902
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.