به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، رضا شریفی در کمیسیون تلفیق شورای شهر که به منظور بررسی بودجه پروژه های عمرانی کلان تشکیل شد با بیان این مطلب اظهار داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی نباید زمینه تخریب و آلودگی محیط زیست را فراهم کند بر این اساس برخورداری پروژه‌ها از پیوست محیط زیست ضروری است.

وی تاکید کرد: از الزامات اجرای پروژه های عمرانی داشتن پیوست های زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی است تا بعد از اجرای پروژه ها تبعات منفی را برای توسعه شهر نداشته باشیم.

شریفی با اشاره به ضرورت آموزش همگانی و فرهنگ سازی نسبت به مفاهیم محیط زیستی با استفاده از ظرفیت دیگر دستگاه‌ها اظهار داشت: در این راستا سند فرابخشی محیط زیست به منظور مشارکت‌ جویی و گسترش فعالیت بین بخشی امضا شده است.

عضو پارلمان شهری کرج در ادامه با تاکید بر ضرورت رسیدن به شاخص های پیشرفت اقتصادی، توسعه پایدار را یک مفهوم عمیق دانست و با تاکید بر ضرورت دستیابی به آن، عنوان کرد: در این رابطه نباید از سهم و نقش سرمایه گذاری در فرآیند رشد و توسعه اقتصادی جوامع شهری غافل شد.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر کرج همچنین با بیان اینکه منابع سرمایه گذاری شهری باید شناخته شوند، عنوان کرد: با شناخت این منابع و تلاش برای بالفعل کردن آنها می توان به سطح مطلوبی از ارتقاء و رشد اقتصاد شهری دست یافت.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623360
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.