یوسف فتح آبادی روزچهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سالن شهید قدوسی و زمین چمن مصنوعی که در اختیار و مالکیت شهرداری است را با قیمت کارشناسی در اختیار هیات امناء ورزش و جوانان قرار دهند که این لایحه توسط اعضای شورای شهر مشکین دشت رد شد.
وی گفت: ما متولی ورزش در این شهر هستیم هدف ما کاهش تعرفه به جای افزایش تعرفه استفاده از اماکن ورزشی و جذب جوانان به سوی ورزش است.
وی اظهار داشت: اعضای شورای شهر مشکین دشت می گویند طبق قانون باید در مزایده شرکت نمایید و ما را در فضای رقابتی قرار می دهند.
فتح آبادی افزود: برگزاری مزایده اماکن ورزشی باعث محرومیت جوانان مشکین دشت از اماکن ورزشی می شود.
مسئول هیات امنای ورزش و جوانان مشکین دشت گفت: سال گذشته در راستای ترویج و فرهنگ ورزش صبحگاهی را در دو پارک مشکین دشت راه اندازی و سه همایش پیاده روی خانوادگی برگزار شد.
فتح آبادی افزود: مشکین دشت استعدادهای ورزشی فراوانی در بخش کشتی،تکواندو و کاراته دارد که توانستند در مسابقات کشوری بدرخشند.
وی ادامه داد: در اجرای استعدادیابی جوانان مشکین دشت ضمن اجرای آموزش رایگان شنا ، حدود 360 نفر با پیگیری هیات امناء ورزش کارت بیمه دریافت کردند.
وی همچنین گفت: در سال گذشته آموزش هنر های رزمی کاراته در رشته کیو کوشین مخصوص دختران و آموزش تیر و کمان بدون محدودیت سنی برگزارشد.
وی از مسئولان این امر خواست تلاش کنند تا بسترهای لازم برای رشد و پیشرفت جوانان در امر ورزش فراهم شود تا استعدادهای موجود شکوفا شوند.
وی اظهار داشت: حمایت از جوانان ورزشی موجب تشویق سایر افراد جامعه ورود به حوزه ورزش می‌شود که این مهم می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.