علی سالارکیا افزود: طی سال گذشته مردم البرز 100 میلیارد ریال صدقه به کمیته امداد البرز پرداخت کرده اند که کمک به امر تحصیل دانشجویان و دانش آموزان با 15 درصد ، اشتغال و خودکفایی با 14 درصد ، جهیزیه با 12 درصد ، تسهیلات کارگشایی با 7 درصد و درمان نیز سهمی 6 درصدی از صدقه مردم را به خود اختصاص داده اند .
وی ادامه داد: صدقات مردم البرز از طریق 216 هزار صندوق بزرگ معابر ، متوسط ادارات و مراکز تجاری وکوچک خانگی جمع آوری شده است. 
سالارکیا گفت: کمیته امداد به منظور یاری رساندن به اقشار محروم ، طرح های متنوعی را برای فقرزدایی و فراهم نمودن زمینه مشارکت مردم در امور دستگیری از نیازمندان با رویکرد اعتماد سازی به مرحله اجرا در آورده است و در بین این طرح ها صدقات ، اکرام و محسنین به خاطر مشارکت مردم سهم بیشتری دارند.
وی اضافه کرد: این نهاد پرداخت الکترونیکی صدقات و تشویق نیکوکاران به شرکت در طرح های اکرام و محسنین، حمایت از ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند ، زکات واجب و مستحبی ، طرح شفاء و حمایت از بیماران نیازمند ، طرح رضوان و کمک به خانه دار شدن محرومان فاقد مسکن و طرح کمک به تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند را با جدیت پیگیری می کند .
کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با تحت حمایت قرار دادن حدود 37 هزار نیازمند به صورت دائم و ارایه خدمت موردی و مقطعی به نیازمندان مراجعه کننده به دفاتر این نهاد در شهرهای استان ، با استفاده از منابع دولتی و کمک های مردمی امر خدمت رسانی به محرومان را برعهده دارد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622467
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.