به گزارش ایرنا، اسماعیل خلیلی روزچهارشنبه درجلسه مسئولان تشکلات کارگری استان البرز با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در انتخاب شعار امسال و سال گذشته در خصوص اقتصاد مقاومتی وتولید واشتغال اظهار داشت: تاکید مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال وسال گذشته به نام اقتصاد مقاومتی وتولید واشتغال نشان دهنده اهمیت موضوع در حل معضل بیکاری و اشتغال در کشور است که باید در سالجاری در این خصوص از سوی مسئولان کشور بطور جدی اهتمام لازم صورت پذیرد.
وی با تاکید بر این مطلب که حل مشکل بیکاری واشتغال یک همت همگانی همراه با مدیریت انقلابی در کشور را می طلبد اضافه کرد: حل مشکل اشتغال در کشور با همت همگانی همراه با مدیریت انقلابی ،اندیشه محور و پایبند به تعهدات در مسئولیت وداشتن انگیزه خدمت به مردم وکشور از سوی دولتمردان ،کارگران، کارمندان ومدیران فراتر از زمان ومکان مشخص میسر خواهد شد.
خلیلی افزود: وظیفه ما بعنوان مسئولین این نظام در رفع مشکلات مردم دوری از گرفتار شدن در چرخه غلط نظام اداری ،پرهیز از ظلم وتسهیل ارائه خدمت به مردم بسیار پراهمیت وتاثیر گذار است .
وی خاطرنشان کرد که اقدامات موثر دولت در کشور و استان البرز در خصوص تثبیت و افزایش اشتغال و رونق تولید و نیزاقدامات رفاهی دولت درسالجاری در مورد افزایش مبلغ یارانه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واقشار آسیب پذیر با مدیریت اصولی یارانه ها بوده است .
وی گفت : هفته کارگر فرصتی مغتنم برای معرفی دستاوردهای ارزنده دولت در کشور است تا ضمن ارج نهادن به خدمات کارگران در رونق اقتصاد وتولید ، دستاوردها وعملکرد مثبت وسازنده دولت در حوزه اشتغال وکار نیز به مردم معرفی شود تا موجب دلگرمی و امیدواری اقشار جامعه نسبت به اقدامات مسئولین کشور برای رفاه و امنیت و فراهم آوردن آینده ای روشن برا ی آنان شود.
وی گفت : اهمیت دادن به کار و تولید و تکریم کارگر، بعنوان یک ارزش و وظیفه همگانی بوده و هفته کار وکارگر زمانی برای یادآوری این ارزش ها است اما توجه به کارگران نباید منحصر به این هفته و یک سازمان ونهاد خاص گردد بلکه تمامی نهادها، تشکل ها و سازمان ها ودستگاههای اجرایی مرتبط باید در جهت حل مشکلات جامعه کارگری تلاش کنند.
خلیلی با اشاره به مصادف بودن برنامه های هفته کارگر و نیز فرا رسیدن ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در اردیبهشت ماه امسال اظهار داشت : کارگران و تشکلات کارگری همیشه در همه صحنه ها و در مشکلات کشور و برای حفظ دستاوردهای انقلاب ونظام جمهوری اسلامی ایستادگی کرده اند و در انتخابات پیش رو نیز همراه سایر اقشار جامعه مشارکت و حضور گسترده خواهند داشت.
5الی 11اردیبهشت ماه به عنوان هفته کارگر نام گذاری شده است .
2098/1535 خبرنگار: مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.