به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،مریم قهرمانی با بیان این مطلب اظهار داشت: همه باید شعار سال را سرلوحه خود قرار دهیم تا مشکلات اقتصادی و معیشتی اقشار مختلف جامعه از میان برود.

وی با بیان اینکه اقشار تحصیل کرده نقش اساسی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند، اظهار داشت: کسب و کار و مهارت می تواند این قشر از جامعه را به سمت تولید و کارآفرینی سوق دهد؛ این مقوله نیز نیازمند حمایت و پشتیبانی مسئولین امر است که بتوان با عزمی جهادی تولید و اشتغال در اقتصاد مقاومتی را به منصه ضهور رساند.

قهرمانی با بیان اینکه بیکاری، جوانان را به سمت آسیب های اجتماعی هدایت می کند، افزود: متاسفانه وقتی جوانان در جستجوی شغل نا توان می مانند به مسیرهایی هدایت می شوند که آینده خوشی را برایشان نخواهد داشت و با توجه به اینکه جوانان آیندگان این مرز و بوم هستند توجه به آنها امری اجتناب ناپذیر است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت قراردادهای شرکتی نیروهای شاغل در شهرداری کرج اشاره کرد: ایجاد امنیت شغلی در کارکنان رابطه مستقیمی با ارتقاء سلامت اداری خواهد داشت و تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی در ایجاد انگیزه و افزایش بهره وری در آنان بسیار مهم و ضروری است.

قهرمانی با بیان اینکه ثبات شغلی افراد در ارائه خدمات آنان تاثیر مستقیم دارد و شورای شهر برای رفع این دغدغه کارکنان تلاش می کند، اظهار داشت: ارتقاء سلامت اداری با ایجاد امنیت شغلی کارکنان فراهم خواهد شد و موجب ایجاد انگیزه و افزایش سطح بهره وری در این قشر زحمت کش می شود.

عضو کمیسیون عمران شورای شهر کرج تاکید کرد: اگر بتوان تولید و اشتغال را رونق بخشید بسیاری از آسیب‌ها نیز حل شدنی خواهد شد.

این عضو شورای اسلامی شهر رعایت مساوات در حق نیروهای شاغل در شهرداری کرج را خواستار شد و گفت: بررسی های انجام شده گویای این است که برخی از کارکنان با وجود داشتن سوابق طولانی تبدیل وضعیت نشده اند که با توجه به این امر متاسفانه این چنین برداشت می شود که مصوبات و دستورالعمل ها در خصوص تغییر وضعیت نیروها به درستی اجرا نشده که باید با نظارت بیشتری این موضوع مورد ارزیابی قرار گیرد تا حق نیروها ضایع نشود و با امنیت و انگیزه بیشتری به فعالیت بپردازند.

لزوم بهره گیری از توان نیروهای داخلی در اجرای پروژه ها

عضو شورای اسلامی شهر کرج در ادامه به بهره مندی از توان داخلی در تولید و اشتغال تاکید کرد و گفت: متاسفانه برخی از پیمانکاران از نیروهای اتباع خارجی در اجرای پروژه های عمرانی استفاده می کنند که اتفاق خوبی نیست. زمانی که از پتانسیل های خودمان استفاده کنیم قطعا رونق اقتصادی و اشتغال را شاهد خواهیم بود و تا زمانی که کارگران ایرانی هستند چرا از کارگران اتباع خارجی استفاده می شود.

وی افزود: امروز در عرصه اقتصاد نیازمند حرکت جهادی هستیم که با برنامه ریزی دقیق و البته با تاکید بر توان داخلی جوانان پرشور و شعور ایرانی تولید و اشتغال محقق خواهد شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621203
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.