به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز در سال 96 که بعد از ظهر سه شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: ایجاد خانه جوان از جمله طرح های دولت برای جوانان است که به زودی در استان البرز محقق خواهد شد.
وی با بیان اینکه سمن های فعال البرز در حوزه جوانان حائز رتبه اول کشور شده است، افزود: کسب چنین مقامی نشان از پویایی جوانان البرزی دارد.
حقیقی ادامه داد: یکی از دستاوردهای مهم سال گذشته اختصاص صد در صدی بودجه یک درصدی دستگاه های اجرایی استان به امر ورزش بوده است.
معاون استاندار البرز گفت: تخصیص بودجه یک درصدی به ورزش از جمله اقدامات بی نظیر در کشور بوده که نشان از توجه ویژه و پیگیری های مستمر مسئولان استان البرز به این امر دارد.
وی با اشاره به برپایی جشنواره نشاط و امید افزود: در این فرصت مناسب می توان اقدامات صورت گرفته دولت در خصوص ورزش و جوانان را تبیین و تشریح کرده و نظرات و دیدگاه های جوانان و نمایندگان آنها را جویا شد.
حقیقی با اشاره به اینکه عملکرد سمن های جوانان به لحاظ کمی و کیفی بسیار خوب است اضافه کرد: بر این اساس درصدد همراهی و تعامل بیشتر با آنها برای رشد و توسعه استان هستیم.
معاون استاندار با بیان اینکه جوانان البرزی همواره در عرصه های علمی و ورزشی در بهترین جایگاه های بین المللی قرار دارند گفت: با توجه به این موضوع نیاز بود که خانه جوان برای پاسخگویی به مطالبات جوانان ایجاد شود.
وی با اشاره به اینکه جوانان می توانند در خانه ای که به خودشان تعلق دارد پذیرای مدیران باشند افزود: جوانان به عنوان فرصت و ثروت برای جامعه محسوب شده و سمن های جوان می توانند تصمیم سازان خوبی برای مدیران باشند.
1535/6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.