سعید کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج در رابطه با اجرای طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو در شهرستان نظرآباد اظهار داشت: صبح امروز این طرح با حضور مسئولان شهرستانی و دوچرخه‌سواران نظرآبادی در سطح شهرستان اجرا شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌هایی که با هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان انجام شده است این طرح در هفته‌های آینده با حضور عموم مردم و البته مشارکت مسئولین اجرا می‌شود.

سرپرست اداره ورزش‌و جوانان نظرآباد با بیان اینکه در حوزه ورزش همگانی، همایش‌های پیاده‌روی در سال 96 برای حضور بیشتر مردم سازماندهی و برنامه‌ریزی می‌شود، افزود: تعداد ایستگاه‌های ورزش صبح‌گاهی در شهرستان که در حال حاضر فقط در 6 پارک فعال است، افزایش می‌یابد.

کولیوند با اشاره به اینکه تلاش ما برای پررنگ‌تر شدن حضور مردم در بعد ورزش همگانی است، بیان کرد: یکی از اولویت‌های اداره ورزش‌و جوانان نظرآباد در سال جدید حمایت ویژه از هیئت‌های ورزشی فعال در شهرستان برای کسب نتایج بهتر در حوزه ورزش قهرمانی است.

وی با بیان اینکه سعی داریم میزبانی مسابقات استانی را در شهرستان نظرآباد داشته باشیم، اضافه کرد: از همه ورزشکاران استان البرز دعوت می‌کنیم تا در کوهپیمایی‌ها و همایش‌های پیاده‌روی شهرستان نظرآباد شرکت کنند.

کولیوند با اشاره به 15 پروژه ورزشی نیمه‌تمام در سطح شهرستان نظرآباد، عنوان کرد: پروژه ساخت سالن ورزشی چند منظوره در روستای "دنگیزک" رو به اتمام است.

سرپرست اداره ورزش‌و جوانان نظرآباد خاطرنشان کرد: در حال حاضر 16 سالن ورزشی در بخش دولتی و نزدیک به 45 سالن خصوصی برای استفاده ورزشکاران و مردم علاقه‌مند به ورزش در سطح شهرستان فعال است.

وی با بیان اینکه سازماندهی سالن‌ها و باشگاه‌های خصوصی در نظرآباد از اولویت‌های اداره ورزش‌و جوانان نظرآباد در سال 96 است، بیان داشت: فعالیت و تحرک بخش خصوصی یقینا تاثیر بسزایی در توسعه ورزش شهرستان دارد.

کولیوند تصریح کرد: با توجه به شناختی که بنده در این مدت از ورزش شهرستان کسب کرده‌ام می‌توان گفت نظرآباد یکی از شهرستان‌هایی است که دارای ورزشکاران بسیار مستعد و مربیان علاقه‌مند و صاحب علم است.

وی ادامه داد: رسیدن به موفقیت در حوزه ورزش قهرمانی و افتخارآفرینی، نهادینه‌کردن ورزش در بین خانواده‌ها و توجه به ورزش بانوان و همچنین ورزش روستایی مستلزم حمایت‌های همه‌جانبه مسئولان شهرستانی و استان است که در زمینه‌های مختلف با اداره ورزش‌و جوانان همکاری داشته باشند.

سرپرست اداره ورزش‌و جوانان نظرآباد گفت: برخی از رشته‌های فعال در شهرستان، سالن‌های تخصصی ندارند و امکانات ما در حد مطلوب نیست.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620300
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.