به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج مصطفی رضاحسینی این مطلب را عنوان کرد و گفت: این دستگاه طی چهار سال گذشته با تعاملات سازنده اعضاء شورای اسلامی شهر، مشارکت های مردم و همچنین مسئولان استان البرز به موفقیت های چشمگیری در راستای تحقق برنامه های عمرانی و توسعه دست پیدا کرده است و مصمم هستیم این رویکرد را نیز درسال جدید با جدیت و همت بیشتری دنبال نماییم .

قائم مقام شهردار کرج اظهار داشت: در مدت زمان مذکور به رغم مشکلات اقتصادی و محدودیت های مالی با همت مجموعه مدیریت شهری کرج و با همکاری بانک شهر دو هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در کرج اجرایی گردید و ۹۰ درصد از طرح های نا تمام شهری نیز تکمیل شد.

رضا حسینی ادامه داد: تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر این کلانشهر در سال 96 قرار گرفته است و این مجموعه به دنبال تحقق این مهم می باشد تا با اهتمام مسئولان در بهره برداری از طرحهای در دست اجراء و اتمام به موقع پروژه ها، بهره مندی مردم را از مزایای پروژه ها محقق سازد.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کرد: کاهش درآمد و هزینه های جاری بالای این دستگاه از مشکلات جدی به شمار می آید که باید با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی برای تعریف پروژه های مشارکتی و افزایش مشارکت های مردمی در پروژه های عمرانی و اقتصادی این مشکل را تا حد زیادی مرتفع ساخت و به سمتی پیش رفت که به درآمدهای پایدار دست پیدا کرد.

وی گفت: ایجاد منابع درآمدی پایدار و ساماندهی نیروهای انسانی از دیگر اولویت های مدیریت شهری کرج می باشد و با اتخاذ تمهیدات ویژه در پی آن هستیم تا به سمت چابک سازی و افزایش توان اجرایی این مجموعه حرکت نماییم تا با انجام پروژه های مختلف توسعه پایدار را برای شهر رقم بزنیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619883
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.