فرشید علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: المپیادهای ورزشی کشور در تابستان سال جاری بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که آموزش‌ و پرورش استان البرز 434 ورزشکار به همراه 104 مربی و سرپرست در رشته‌های مختلف ورزشی با تفکیک جنسیتی اعزام می‌کند.

معاون تربیت‌ بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان البرز با بیان اینکه در سال گذشته دانش‌آموزان ورزشکار استان البرز توفیقات بسیار زیادی را در المپیاد ورزشی کسب کردند، گفت: در المپیاد سال گذشته آموزش‌وپرورش استان البرز با 398 ورزشکار، 98 مربی و سرپرست توانست 15 مقام تیمی، 3 کاپ اخلاق و 206 مدال رنگارنگ کسب کند.

وی با تاکید براینکه ما باید فرصت‌های تمرین بیشتری را برای دانش‌آموزان ورزشکار فراهم کنیم، بیان کرد: باید زیرساخت‌های بیشتری برای دانش‌آموزان البرزی فراهم شود که این مسئله نیازمند یک همت استانی است و تنها آموزش‌وپرورش استان به تنهایی نمی‌تواند این برنامه عظیم را انجام دهد.

علیزاده افزود: زیرساخت‌های استان البرز در مقایسه با دیگر استان‌های کشور کم است، با توجه به این کمبودها این توفیقات حاصل شده است که نشان دهنده تلاش‌های معلمان تربیت بدنی، مربیان حاضر در کانون‌های ورزشی و مربیان اعزامی به همراه تیم‌ها است.

معاون تربیت‌ بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان البرز با اشاره به اینکه سالن‌های مختلف ورزشی در اختیار تیم‌های دانش‌آموزی قرار می‌گیرد،گفت: از اسفندماه سال گذشته تمرینات تیم‌ها آغاز شده و تا قبل از شروع مسابقات کشوری این تمرینات ادامه پیدا می‌کند و بخشی از مسابقات در اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه سالن‌های ورزشی استان باید افزایش یابد، گفت: پروژه‌های نیمه تمام سطح استان باید با همکاری سازمان نوسازی مدارس تکمیل شود تا بتوانیم برای استفاده و تمرین تیم‌های دانش‌آموزی از آنها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619145
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.