اردشیر درویشی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز به احترام مقام والای شهید سرلشگر خلبان علی اکبر شیرودی از داوطبان شرکت در نخستین رالی فرهنگی- ورزشی- مذهبی راهیان نور غرب کشور هیچ گونه وجهی جهت ثبت نام و شرکت در رالی دریافت نخواهد کرد.
وی اضافه کرد: امیدواریم این رالی که نمادی از پایبندی به ارزش های فرهنگی- ملی و مذهبی جمهوری اسلامی ایران است به بهترین شکل و آنگونه که در خور مقام آن شهید بزرگوار است برگزار شود.
درویشی گفت: علاقمندان به شرکت در رالی می توانند تا روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه با مراجعه به یا سایت رسمی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز به صورت مجازی ثبت نام نمایند.
وی ادامه داد: همچنین افراد با مراجعه به آدرس های کرج- میدان توحید- ساختمان بانک کشاورزی واحد 9، رجایی شهر- خیابان داریوش- چهارراه قنادی- نمایشگاه بردیا،کرج - میدان طالقانی- بلوار تعاون-اتاق اصناف کرج به صورت حضوری ثبت نام نمایند.
درویشی گفت: رالی راهیان نور غرب کشور از روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه از پارکینگ مجتمع فرهنگی هنری پرشین کرج آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: در روز هشتم اردیبهشت ماه همزمان با سالگرد شهادت شهید شیرودی شرکت کنندگان در منطقه عملیاتی بازی دراز گیلان غرب حضور خواهند یافت.
رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی البرز افزود: برای نخستین بار راهیان نور به صورت مسابقه رالی و با حضور اتومبیلرانان و موتور سواران سراسر کشور برگزار خواهد شد.
درویشی افزود:هدف از برگزاری این رالی را گرامیداشت یاد و خاطره شهید سرلشکر خلبان شیرودی و ترویج فرهنگ صحیح رانندگی و نهادینه کردن ورزش در بنیان خانواده ها در جهت گسترش ورزش های همگانی است.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.