به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ محمد بیرجندی در کارگاه آموزشی سازمان‌های مردم‌نهاد در اردبیل اظهار کرد: تمامی هدف ما مبنی بر مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از افزایش آسیبهای اجتماعی است که به همین منظور تاکنون اقدامات لازم و اساسی انجام داده شده است.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر به تعداد یک هزار و ۲۵۱ مرکز ترک اعتیاد غیردولتی در سطح کشور فعال است، افزود: امیدواریم با همکاری و مشارکت بخشهای خصوصی گامهای موثری در رابطه با کاهش اعتیاد و امر مبارزه با مواد مخدر برداریم و شاهد بهبود وضعیت جامعه در کشور باشیم.

مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: استفاده از ظرفیتهای سازمانهای مردم نهاد نیز یکی دیگر از اقداماتی است که در امر مبارزه با مواد مخدر در دستور کار قرار داده شده و هم‌اکنون به تعداد دو هزار و ۳۶۵ سازمان مردمی در امر مبارزه با اعتیاد فعالیت دارند.

بیرجندی با اشاره به این‌که ۹۱۵ سازمان در حوزه فرهنگی فعالیت دارند، بیان کرد: این اقدامات در راستای ترویج فرهنگ مبارزه با مواد مخدر و آشنایی با عواقب این بلای خانمان‌سوز است که امیدواریم با اقدامات انجام یافته به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم.

وی با بیان این‌که رشد سازمانهای مردم نهاد فعال در امر مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد روند صعوی به خود گرفته است، تصریح کرد: خوشبختانه با افزایش این میزان میتوانیم گامهای موثری در رابطه با کاهش اعتیاد و آسیبهای اجتماعی برداریم و به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم.

مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر افزود: ۱۰۸ سازمان در حوزه درمان و ۷۰ سازمان و ۲۱ مرکز نیز در حوزه صیانت مشغول به فعالیت هستند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612434
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.