رئیس هیات تکواندو البرز روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: در این دوره از مسابقات 339 تکواندو کار از 34 کشور جهان حضور داشته اند.
محمد نوذری افزود: تیم ملی جمهوری اسلامی ایران نیز در قالب هشت نفر که از این تعداد 5 نفر از استان البرز بودند در این مسابقات شرکت کرد.
وی اضافه کرد: خوشبختانه 5 تکواندو کار البرزی شرکت کننده در این مسابقات موفق به کسب دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز شدند.
نوذری گفت: اکرم خدابنده، فاطمه مصطفایی، کیانا اخوان، نفیسه مخلصی و هانیه اخلاقی با سرمربی گری مهرو کمرانی و مربی گری ریحانه فولادی تکواندو کاران البرزی هستند که موفق به کسب مدال در مسابقات جام ریاست آفریقا شدند.
وی ادامه داد: اکرم خدابنده و فاطمه مصطفایی موفق به کسب مدال طلا ، کیانا اخوان مدال نقره و نفیسه مخلصی و هانیه اخلاقی توانستند مدال برنز را کسب کنند.
نوذری گفت: لازم به ذکر است مهرو کمرانی و ریحانه فولادی سرمربی و مربی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران نیز هر دو البرزی هستند.
مسابقات جام ریاست آفریقا (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.
نخستین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا از روز شنبه با حضور 339 تکواندوکار از 34 کشور در سالن 'ایبیات' شهر آگادیر آغاز و با قهرمانی تیم‌ملی زنان کشورمان به پایان رسید.
زنان هوگوپوش تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با کسب 8 مدال طلا، نقره و برنز قهرمان اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا را کسب نمودند.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.