به گزارش ایرنا، عباداله کامکار در نخستین جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز در سال 96 که بعد از ظهر شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال بر اساس فرمایشات رهبری علاوه بر این مهم به اشتغال نیز توجه شده، افزود: با توجه به وجود 3500 واحد تولیدی و بیش از 100 برند ملی در استان البرز، رفع مشکلات این واحدها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
کامکار ادامه داد: بهبود و حفظ وضع موجود و نیز ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه گذار جدید موضوع بسیار مهمی است و تا حدود زیادی در این حوزه موفق عمل کرده ایم که افزایش سرمایه گذاری های خارجی نشان از بهبود این وضعیت دارد.
وی گفت: البته این به آن معنا نیست که فعالیت در این بخش به طور کامل انجام شده به اتمام رسیده، بلکه دانش بنیان بودن و مبنای علمی فناوری تولیدات از اهمیت بالایی برخوردار است که باید فضای لازم برای استقرار این صنایع در استان فراهم شود.
این مسئول اضافه کرد: در سال گذشته حدود 250 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه هفته پژوهش شرکت کردند که نسبت به سال های گذشته از افزایش قابل توجهی برخوردار بود که در صورت فضای مناسب می تواند بیش از این افزایش یابد، همچنین فروش بالای این محصولات در روزهای برگزازی نمایشگاه نشان از ظرفیت بالای استان در این زمینه دارد.
وی با اشاره به اینکه باید به صورت روزافزون تلاش خود را افزایش داده و کارگروه های لازم را در این خصوص اجرایی کنیم، گفت: واحدهای تولیدی به دنبال جایگاهی برای پیگیری و رفع مشکلات خود هستند و در همین راستا کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار می شود که بخش زیادی از مشکلات تولیدکنندگان در این جلسات رفع می شود.
1535/6155خبرنگار:نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.