داود رجبی شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از این حوادث در پی برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا به کوه در محور کرج- چالوس که ساعت 19:27 دقیقه در محدوده خرگوشدره اتفاق افتاد.
وی اظهار داشت: این حادثه منجر به مصدومیت 2 سرنشین این خودرو شد که به مرکز درمانی منتقل شدند.
وی گفت: همچنین در حادثه ی دیگری که ساعت 17:05 دقیقه بعد از تونل شماره 5 جاده کرج- چالوس به وقوع پیوست یک دستگاه خودرو پرشیا با درخت برخورد کرد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز اضافه کرد: این حادثه نیز 5 مصدوم داشت که 2 مصدوم آن به مرکز درمانی منتقل و 3 مصدوم دیگر به صورت سرپایی درمان شدند.
وی بیان داشت: همچنین در حادثه ی دیگری که در شهرستان طالقان به وقوع پیوست در ظهر امروز یک نفر از ارتفاع در کوهستان سقوط کرد که به مرکز درمانی منتقل شد.
رجبی ضمن اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، از مردم خواست در صورت نیاز امدادی با سامانه 112 هلال احمر تماس بگیرند.
استان البرز دارای یک هزار و 450کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که به علت قرار گرفتن در مسیر 14 استان، 18 درصد ترافیک جاده ای کشور را به خود اختصاص داده است.
جاده کرج - چالوس 160 کیلومتر مسافت دارد که نیمی از آن در استان البرز و نیمی دیگر در حوزه استحفاظی استان مازندران واقع شده است.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.