منصوررحمانیان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی از عصر جمعه با شمالی شدن جریانات سطح زمین و همراهی آن با شرایط ناپایدار تراز میانی جو ورود سامانه ای بارشی به استان در راه است.
وی ادامه داد: از پیامد های این سامانه آسمان ابری ، مه آلودگی همراه با رشد ابرهای جوششی که این شرایط منجر به وقوع رگبار، رعدو برق خواهد شد.
این مسئول اظهار داشت: این شرایط با رشد متوالی سلول های ابر تندری ، وقوع سیلاب در مسیل ها و مناطق مستعد محلی ، تگرگ و وزش باد شدید همراه است .
مدیر کل هواشناسی البرز وضعیت هوای البرز برای امروز پنجشنبه و فردا جمعه استان را کمی تا قسمتی ابری بعضی ساعات رشد ابر، وزش باد، بارش باران و رعدو برق پیش بینی کرد و افزود: آسمان این استان برای شنبه هفته آینده ابری، مه آلود، بارش پراکنده ، وزش باد شدید ،در ارتفاعات تگرگ و رعدو برق همراه بابارش برف خواهد بود.
این مسئول بیان داشت: آسمان البرز برای دوشنبه 13 فروردین ماه جاری ابری ، مه آلود همراه با بارش پراکنده باران، عصر و شب کاهش دما و گاهی بارش برف پیش بینی می شود.
مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه در عصر دوشنبه کاهش محسوس دما و بارش وجود دارد برای جلوگیری از هر گونه آسیب احتمالی تمهیدات لازم از سوی مسئولان و مردم البرز اندیشیده شود.
7410/ 6155خبرنگار:مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.