پرویز زرگر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در سال گذشته دراین زمینه تلاش های بسیاری صورت گرفت و در استان البرز نیز با تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، شورای گفت و گو دولت با بخش خصوصی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تلاش هایی صورت گرفت و بخشی از مشکلات دراین زمینه مرتفع شد.
وی ادامه داد: امسال نیز به لحاظ اهمیت ایجاد اشتغال برای جوانان، سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده که در این زمینه تداوم فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در اولویت قرار دارد.
زرگر گفت: مشکل نقدینگی، اداری، محیط زیست واحدهای تولیدی را بیش از پیش باید مد نظر قرار داد و سیاست دولت تدبیر و امید نیز در این مسیر تعریف شده و مشخص است.
وی اضافه کرد: تلاش بیشتر در جهت شناسایی واحدهایی که اشتغالزایی دارند نیز صورت می گیرد و بسته های حمایتی بیشتر نیز به اجرا گذاشته می شود.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری البرز خاطرنشان کرد: دولت عملکرد خوبی درسال گذشته در زمینه رفع مشکلات معیشتی، راه اندازی و احیاء واحدهای تولیدی داشت، همچنین شاهد رشد صادرات بودیم که بیانگر آن است دولت برنامه ریزی لازم را داشته و باید همراه با مردم مسئولان بیشتر دراین زمینه تلاش کنند.
وی ادامه داد: در استان البرز نیز تلاش می کنیم، با رفتن به سوی احداث و فعالیت واحدهایی که مسائل زیست محیطی را مدنظر دارند و استفاده آنها از منابع آبی کمتر است، بتوانیم هرچه بیشتر در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گام برداریم.
زرگر تاکیدکرد: اقتصاد مقاومتی باید مردمی باشد و هر چه بیشتر باید از ظرفیت همراهی مردم با دولت باید بهره برد.
8029/1535خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.