محمد علی یزدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:این 2 ورزشکار البرزی که در قالب تیم ملی اسکیت رول بال ایران به مسابقات جهانی اعزام شده بودند، در سال 95 نایب قهرمان جهان شدند.
وی اظهار کرد: رقابت های جهانی اسکیت رول بال در بنگلادش برگزار شد که سهیل بهرمانی و محمد عسگری در قالب تیم ملی برای البرز نشینان افتخار آفرینی کردند.
وی بیان کرد: امروز تعدادی از ورزشکاران عضو هیات اسکیت استان البرز به همراه مسئولان به دیدار این دو ورزشکار البرزی در منزلشان رفتند.
وی یاد آور شد: ورزشکاران البرزی امروز در دیدار با این دو قهرمان مدال آور پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آوردند.
وی ادامه داد: در این دیدار از این دو قهرمان ملی ایران به شیوه سنتی - ایرانی تقدیر شد.
یزدی با اشاره به اینکه 60 درصد از اعضای تیم ملی اسکیت ایران تا کنون را ورزشکاران اسکیت باز البرزی تشکیل داده خاطر نشان شد: استعدا یابی افراد توانمند و مستعد در این رشته ورزشی یکی از برنامه های مهم هیات اسکیت در مدارس این استان است.
رئیس هیات اسکیت البرز تصریح کرد: برای ایجاد انگیزه و تشویق دانش آموزان تلاش می کنیم تا با دعوت از قهرمانان اسکیت در مدارس زمینه ترویج این ورزش بانشاط را به درون خانواده ها سوق دهیم.
یزدی اضافه کرد: در البرز 12 هزار به صورت غیر رسمی در این ورزش مفرح فعالیت دارند در حالی که تنها 400 نفر آنان سازماندهی شده اند.
وی تاکید کرد: سازماندهی ورزشکاران ،برگزاری دوره های آموزشی و مسابقات استانی در سطح بالا ، آماده کردن ورزشکاران برای شرکت در مسابقات المپیادی و میزبانی مسابقات کشوری از دیگر برنامه های هیات اسکیت استان البرز در سال 96 است.
هیات اسکیت البرز در هفته سوم اسفند ماه 95 میزبانی مسابقات کشوری فری استایل اسکیت را بر عهده داشت.
2819/ 6155 خبرنگار: مهین مالمیر انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.