مهردادبابایی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت 1596 مأموریت در محدوده های شهری و 298 مأموریت دیگر در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان صورت گرفته است.
وی بیان داشت: با اعزام به 255مأموریت تصادفی و 1638 مأموریت غیر تصادفی در مجموع به تعداد 1963 بیمار خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه شد.
بابایی گفت: واحد ارتباطات این مرکز در هفت روز اول طرح سلامت پاسخگوی 17 هزارو 632 تماس تلفنی بوده و نیروهای عملیاتی نیز یک هزارو 894 عملیات امدادی انجام دادند.
وی اظهار داشت: ایستگاه های سلامت نوروزی در 5 نقطه در محورهای مواصلاتی استان که این روزها ، جزء پرترددترین جاده های کشور می باشند به 122 مسافر نوروزی خدمات درمانی ارائه کرده اند.
پایگاه هوایی اورژانس115 البرز در این مدت ، 5 سورتی پرواز داشته و12 مصدوم را که نیازمند انتقال سریع به مراکز درمانی بودند، را اعزام نموده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی البرز با بیان اینکه این مرکز از 25 اسفند ( آغاز طرح سلامت نوروزی ) تاپایان تعطیلات نوروزی در آماده باش به سر می برد، گفت: مرکز اورژانس115 البرز از اولین روز آغاز طرح سلامت نوروزی با تمام توان و امکانات از جمله یک فروند بالگرد، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس،54 دستگاه آمبولانس و 4 دستگاه موتور لانس و حدود 400 نفر نیروی ستادی و عملیاتی در خدمت مردم استان البرز و مسافران نوروزی است.
7410/ 6155خبرنگار:مژگان السادات سجادی**انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.