محسن شهبازی سرور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دلجویی خیرین این شهرستان از دانش آموزان بی بضاعت ریشه در فرهنگ دینی - ایرانی ملت ایران دارد که در آستانه عید نوروز هر ساله شاهد آن هستیم.
وی اظهار کرد: کمک های خیرین توسط راهبران آموزشی در بین دانش آموزان بی بضاعت ساکن در روستای بخش مرکزی نظرآباد از جمله روستای عشایری گلدره توزیع شد.
وی بیان کرد: کفش، پوشاک، مواد غذایی و کمک های نقدی، لوازم التحریر به همراه اقلام پذیرایی ویژه نوروز در بین دانش آموزان از سوی خیرین توزیع شد.
وی با اشاره به اینکه خیرین نظرآبادی به مناسبت های مختلف به دانش آموزان بی بضاعت به ویژه در تامین بخشی از هزینه های تحصیلی و درمانی آنان کمک می کنند یاد آور شد: برخی از خیرین حتی به صورت ناشناس به خانواده های نیازمند این شهرستان به همراه کمک های نقدی و غیر نقدی هفت سین ایرانی نیز اهداء می کنند.
مدیر آموزش و پرورش نظرآباد یادآور شد: برخی از خیرین نیز در طول سال تحصیلی اقدام به اعزام دانش آموزان به سفر معنوی بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در قالب طرح زیارت اولی می کنند.
شهبازی اضافه کرد: این حس انسان دوستانه و خداپسندانه خیرین قابل تحسین و الگو گیری است که ما معلمان در گسترش و انعکاس این دل های دریایی به دانش آموزان در کلاس درس رسالت سنگینی را بر دوش داریم .
وی تاکید کرد: در آستانه سال نو در مدارس نظرآباد همزمان با برگزاری جشن نیکوکاری و گسترده شدن سفره های هفت سین معلمان از وظیفه هر فرد در کمک به هموطنان در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری سخن گفتند.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.