به گزارش ایرنا، امیر غفرانی روز پنجشنبه در آئین تجلیل از قهرمانان، مربیان و داوران هیات ووشو البرز در بخش بانوان، افزود: همه می توانند قهرمان شوند اما در کنارش قهرمانانی می مانند که اخلاق داشته باشند و ما قهرمانی می خواهیم که همه وجهی باشد.
وی اضافه کرد: خوشبختانه بانوان البرزی در برخی رشته های ورزشی از آقایان جلوتر هستند ، مدال آوری می کنند و در کنار آقایان چیزی کم نمی آورند .
غفرانی با بیان اینکه نیمی از جمعیت استان البرز را بانوان تشکیل می دهند اظهار داشت: بانوان توانسته اند در رشته های مختلف از جمله ووشو موفقیت های بسیاری را کسب کنند اما نباید به همین اکتفا کنند و به دنبال مقام های بالاتر در سطح ملی و بین المللی باشند.
وی در ادامه با بیان اینکه هیات ووشو استان البرز از فدراسیون درخواست میزبانی مسابقات کشوری و قهرمانی را بکند گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از تمامی هیات های ورزشی به خصوص هیات های فعال حمایت خواهد کرد .
رئیس هیات ووشو استان البرز نیز گفت: ووشو استان تبدیل به یکی از قطب های کشور شده است و در سال 95 از رتبه 25 به رتبه 6 کشوری رسیده است.
اسماعیل سایه افکن افزود: ووشو استان جز برترین های کشور است و این نشان از پتانسیل و استعدادهای فراوانی است که در البرز وجود دارد.
وی اضافه کرد: با این وجود ووشو استان البرز نیازمند یک برنامه رزی مدون و دقیق تری است تا بتواند از این جایگاه کنونی که در آن قرار دارد نیز فراتر رفته و به قله های بالاتری دست یابد.
سایه افکن گفت: به ووشوکاران استان ایمان داریم و این پتانسیل در این ورزشکاران برای کسب مدال های بیشتر در سطح ملی، آسیایی و جهانی وجود دارد.
در ادامه این مراسم از قهرمانان، مربیان، داوران و عوامل اجرایی هیات ووشو استان البرز تجلیل شد.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.