به گزارش ایرنا، شعبانعلی رمضانیان روز دوشنبه در نشست با معلمان بسیجی مجری طرح حلقه های صالحین در نواحی 2 و 4 آموزش و پرورش کرج، افزود: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری اگر ملت در مسیر اسلام ناب محمدی حرکت کند، پیروزی قطعی خواهد بود.
وی اظهار کرد: ترس نخبگان موجب نفوذ دشمن خارجی و ضربه پذیری از داخل می شود لذا برای مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب باید همانند شهدا و رزمندگان روحیه انقلابی - بسیجی داشته باشیم.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در ادامه به نقشه غربی‌ها و ایادی‌شان برای جهان اسلام اشاره و اظهار کرد: نقشه دشمنان بسیار ویرانگر و خطرناک است زیرا آنها خدشه‌دار کردن عزت، شوکت و اقتدار مسلمانان را هدف قرار داده‌اند، این نسخه شوم و دردناک استکبار برای جهان اسلام است.
رمضانیان اضافه کرد: استکبار با حربه‌های مختلف سعی در خدشه وارد کردن به اسلام دارد، چون امروز اسلام در قلب کشورهای اروپایی نیز راه یافته است، گذاشتن نام‌های اسلامی بر فرزندان دختر و پسر در کشورهای مختلف یک افتخار و ارزش است.
وی تصریج کرد: دیگر مسلمانان بی‌پناه نیستند، رهبری معظم و ملت مقتدر ایران اسلامی تکیه‌گاه مسلمانان هستند، فریاد هر مسلمان را در هر گوشه‌ای از جهان بشنویم به کمک او می‌شتابیم.
استان البرز 45 هزار معلم شاغل و بازنشسته دارد.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.