به گزارش ایرنا، الهه ابوالحسنی در جشن بزرگداشت مقام مادر که عصر دوشنبه در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، افزود: 7 هزار سال از تمدن بشر می گذرد و در تمامی اعصار بار بزرگی از خلق و تربیت انسان ها بر دوش زنان بوده است.
وی ادامه داد: تمامی زنان در جایگاه خود خلاق و توانمند هستند ولی در تمامی دنیا استفاده درستی از این ظرفیت عظیم که شامل نیمی از جمعیت جهان هستند، نشده است.
ابوالحسنی گفت: زنان ایرانی مدیران و مدبران شایسته ای هستند که توانایی حضور در پست های مدیریتی و تاثیرگذار کشور را دارند.
وی افزود: بر اساس تحقیقات صورت گرفته روی افراد مختلف جامعه زنان در مسئولیت های مختلف تاکید زیادی بر مسائل مالی نداشته و بیشتر درصدد انجام امور به نحو مطلوب هستند.
مشاور امور بانوان و خانواده استاندار البرز خاطر نشان کرد: زنان باید توانمندی های خود را باور داشته باشند چراکه از این طریق نمود بیشتری در جامعه پیدا می کنند تا در مسئولیت های بزرگتر ایفای نقش داشته باشند.
وی گفت: اگر مشارکت و تعامل زنان و مردان در جامعه بیشتر شود زندگی های موفقی نیز خواهند داشت نباید کار و امور منزل و یا بیرون از خانه تنها به عهده یکی از زوجین باشد.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.