علی سالارکیا روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این کمک ها برای توزیع دراختیار نیازمندان قرار می گیرد.
وی ادامه داد: کالا و مبالغ اهدایی که تاکنون جمع آوری شده مربوط به مشارکت عامه مردم ، خیران مراکز نیکوکاری ، حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و دانش آموزان مدارس است که به سرعت بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.
وی گفت: امسال مردم البرز و حامیان نیکوکار در2 بخش طرح اکرام و محسنین و صدقات بیش از 200 میلیارد ریال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مساعدت کردند.
مدیرکل کمیته امداد البرز یادآور شد : اکنون بیش از 37 هزار مددجو از جمله سالمندان ، بانوان سرپرست خانوار ، مردان سرپرست خانوار بیمار و ازکار افتاده، دانش آموزان ودانشجویان، تحت حمایت این نهاد در البرز هستند .
وی افزود: نیکوکاران و خیران همواره و در طول سال می توانند علاوه بر مساعدت های نقدی ، حمایت های غیر نقدی در زمینه تامین پوشاک ، مواد غذایی ، خدمات مسکن شامل خرید و ساخت ، ودیعه مسکن ، کمک های درمانی و مساعدت های فرهنگی شامل تجهیزات آموزشی ، فرهنگی ، اعزام به مشهد مقدس و مساعدت در جهت کمک به تأمین جهیزیه محرومان را نیز عهده دار شوند.
سالارکیا گفت: امسال یکی از نیکوکاران تولید کننده پوشاک ، حدود یک میلیارد ریال انواع لباس و خیر دیگر 300 دست مانتو زنانه و دخترانه به مددجویان تحت حمایت این نهاد در البرز اهداء کرد .
مدیرکل کمیته امداد البرز بیان کرد : مردم نوعدوست البرز در صورت تمایل می توانند با حضور در دفاتر این نهاد در شهرهای کرج ، فردیس ، کمالشهر ، مهرشهر ، اشتهارد ، نظرآباد ، ساوجبلاغ ، چهارباغ ، طالقان ، ماهدشت و محمدشهر در این طرح ها ثبت نام کنند .
وی تاکید کرد: بیش از 35 درصد از کمک های بلاعوض پرداختی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز را نیکوکاران تامین می کنند .
8029/ 6155 خبرنگار: حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.