نصرالدین فریدونی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون بیش از 1500 پرونده متعلق به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران این شهرستان تحت حمایت این نهاد است.
وی با یادآوری اینکه فردیس و کرج بیشترین خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان به عنوان میهمان زیر پوشش دارند، گفت: در پی استقلال فردیس و آغاز فعالیت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، شمار زیادی از خانواده ها تقاضای انتقال پرونده خود به شهرستان فردیس را داشته اند که درصدد پیگیری، آماده سازی و ساماندهی آنها هستیم.
وی به یادواره 730 شهید والامقام فردیس که همزمان با ایام عزاداری دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه (س) به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان فردیس و دیگر نهادها در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اشاره کرد و افزود: مزین شدن نام فردیس به عنوان شهر فاطمی و شهدای اقتدار، افتخار بزرگ و ارزشمندی است که نصیب مردم شهیدپرور و ولایت مدار این شهرستان شده است.
فریدونی با تاکید بر اینکه سرکشی و دلجویی از خانواده معظم شهدا در راس برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد، افزود: ارائه خدمات فرهنگی، اردوهای زیارتی مشهد مقدس و اردوی یک روزه، ارائه خدمات آموزشی عمومی و عالی، برگزاری مراسم و مناسبت ها، تجلیل از خانواده معظم شهدا به مناسبت های مختلف، از دیگر اقدامها و فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردیس به شمار می رود.
مدیر اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران فردیس، یادآور شد: ارائه خدمات اشتغال، تسهیلات مسکن و سایر وامهای ضروری و سایر امور مربوط به توانمندسازی خانواده معظم شهدا و ایثارگران،بخش دیگری از خدمات این اداره در حوزه تعاون را تشکیل می دهد.
وی همچنین، ارائه خدمات کلینیکی و پارکلینیکی از طریق بیمارستان ها، درمانگاه ها، داروخانه ها و سایر مراکز درمانی طرف قرار داد با بیمه ایران به خانواده های تحت پوشش را از جمله خدمات در حوزه بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران فردیس برشمرد.
وی تاکید کرد: همه ما مدیون خون پاک شهدا و فداکاریهای جانبازان، ازادگان و ایثارگران هستیم و از هیچ کوششی در تکریم و ارج نهادن به خانواده معزز آنان کوتاهی نخواهیم کرد.
7417/ 6155خبرنگار:منصورجمشیدی** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.