به گزارش ایرنا,آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز پنجشنبه در دیدار با رئیس و معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با تبریک هفته منابع طبیعی افزود : امیدوارم مساعی همه عزیزانی که از عرصه های منابع طبیعی حفاظت و نگهداری می کنند و برای رشد و ارتقا مجموعه می کوشند مورد قبول خداوند قرار گیرد.
وی بیان داشت: عالم هستی با تمام مخلوقات نشانه و علامت ، مجد و عظمت خداوند است و باری تعالی به گونه ای این نعمات را در کنار همه چیده که موجبات آرامش انسان را فراهم نموده است.
حسینی همدانی ادامه داد:خداوند تمام مخلوقات را در کمال زیبایی خلق نموده و انسان به عنوان اشرف مخلوقات تمام کمالات عالم وجود را دارد ، لذا خداوند تعالی این موجود زیبا را موقعی که خلق کرد به خود تبریک گفت.
نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: زیبایی جهان هستی در این است که هر چیزی جای خودش باشد، اگر این گونه نباشد اختلال به وجود می آید، عالم هستی مثل یک پازل است که اگر یکی از آن ها گم شود این پازل به هم خواهد خورد.
وی ادامه داد: شیطان همیشه می خواهد این نظم را بر هم بزند و انسان را وسوسه می کند و عده ای براساس همین وسوسه های شیطان زمینه آلودگی در نظام خلقت را به وجود می اورند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: تمام مخلوقات خداوند(گیاهان، حیوانات و .......)همگی در اسلام دارای حقوقی می باشند و ما باید این حقوق را رعایت کنیم لذا دستگاه ها باید با کسانی که سعی میک نند نظام عالم طبیعت را به هم بزنند مقابله نمایند زیرا این منابع متعلق به تمامی نسل هاست و اگر این کار را نکنیم نسل های بعدی بر ما خرده خواهند گرفت.
6155/6155خبرنگار: نوشین طهماسبی **انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.