رضا طارمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای اجرای برنامه های مرتبط با شعار سازمان جهانی بهداشت در سال 1395 با موضوع 'غلبه بر دیابت ' این طرح اطلاع رسانی با هدف آگاهی بخشی به والدین دانش آموزان در پایه های مختلف تحصیلی اجرایی شد.
وی اظهار کرد: در قالب این طرح آموزشی مطالب علمی در زمینه پیشگیری از دیابت ویژه والدین دانش آموزان تحت پوشش اداره کل آموزش و پرورش استان البرز تهیه و توزیع شد.
وی 'دیابت بیماری پنهان ' را عنوان برشور آموزشی ویژه والدین دانش آموزان مدارس البرز ذکر کرد و یاد آور شد : این طرح اطلاع رسانی به منظور شناسایی والدین در معرض ابتلا به دیابت نوع دوم با همکاری انجمن دیابت استان در مدارس عملیاتی شده است.
رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: این برشور ها با مشارکت دانش آموزان در اختیار خانواده ها قرار گرفت تا والدین پس از مطالعه به محاسبه شاخصهای تخصصی مندرج در این برشور بپردازند.
طارمی اضافه کرد: در این برشور نکات لازم در زمینه چگونگی بررسی والدین در زمینه دیابت نوع دوم درج شده است تا والدین با دقت بیشتری به این موضوع مهم بپردازند و در صورت داشتن نشانه های عنوان شده اقدام به پیگیری و درمان کنند.
وی گفت : برای ایجاد انگیزه جوایز ارزنده ای به قید قرعه به صورت هفتگی به شرکت کنندگان اهدا می شود.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.