علی حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دانش آموزان و معلمان مدارس استثنایی البرز در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری که همزمان با آغاز سال تحصیلی 96-95 مطرح شد توانستند در بخش های مختلف این مسابقه سراسری حائز رتبه برتر شوند.
وی اظهار کرد: در این مسابقه کبری انصاری نمینی ، حوری توسلی و نسرین سلمان زاده در مقاله نویسی از مدرسه موفقیان به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی بیان کرد: مهناز علی محمد لو، آذر شیوا حاذقی ، سرور وحیدی نیز از مدرسه موفقیان در مقاله نویسی به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی یاد آور شد: نرگس بیات رتبه اول ،معصومه کولیوند سوم و لیلا اکبری فیض آبادی نیز رتبه دوم را از مدرسه موفقیان در پرسش مهر 17 ریاست جمهوری کسب کردند.
معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز تصریح کرد: دنیا رنجبر و مریم چواری هم از مدرسه موفقیان در رشته عکس و طراحی حائز رتبه اول شدند.
حسینی اضافه کرد: دانیال پارسا مطلق و محمد رضا بیات از مدرسه باغچه بان در رشته نقاشی رتبه اول را به دست آوردند.
وی گفت: هانیه محمودی از مدرسه موفقیان و زهرا برزگر ، سحر نوری پور، پریسا افشار از مدرسه اسپرورین همگی به رتبه سوم دست یافتند.
وی بیان کرد: حسن رمضان زاده از دبستان پویا نیز در نقاشی اول شد.
حسینی گفت : پرسش مهر طرحی است که بنابر سنت هرسال کشورمان از 17 سال پیش، رئیس جمهوری وقت سوالاتی از دانش آموزان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در روز اول مهر می پرسد و بهترین پاسخ ها از سوی دانش آموزان مورد تقدیر قرار می گیرد.
دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران از دانش آموزان، معلمان و خانواده ها در آعاز سال تحصیلی 96-95پرسیدند که خشونت از کجا نشأت می گیرد؟ چگونه عده ای خشونت را می آموزند؟، چگونه باید در برابر خشونت ایستادگی کنیم؟ و دو سؤال بازدارنده که چگونه می توانیم جامعه ای دارای رحمت اسلامی ونبوی داشته باشیم؟ و اینکه چگونه می توانیم جامعه، منطقه وجهان را از خشونت برهانیم؟ را مطرح کردند.
2819 / 6155خبرنگار: مهین مالمیر انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.