به گزارش ایرنا، حسن مدیرروستا در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی چهارشنبه آخر سال که روز یکشنبه در سالن جلسات بحران استانداری البرز برگزار شد افزود: لیست کشیک عوامل شهرداری کرج در همه سطوح تا 15 فروردین تهیه شده است.
وی ادامه داد: موضوع خانه تکانی شهر نیز با برنامه‌هایی همچون شست و شوی مبلمان و المان‌های شهر، رنگ آمیزی جداول و تنظیف معابر دنبال خواهد شد.
وی با اشاره به افزایش مراجعات مردم به سطح شهر خاطرنشان کرد: اتوبوسرانی و تاکسیرانی کرج به طور صد در صد آمادگی دارند.
معاون خدمات شهری شهرداری کرج ادامه داد: در یک هماهنگی برون سازمانی با اداره حمل و نقل و پایانه‌ها تدابیر لازم برای در دسترس بودن وسیله نقلیه جهت مسافرت‌های برون شهری نیز اندیشیده شده است.
این مسئول از اقدامات صورت گرفته برای تامین میوه ش عید مردم گفت و تصریح کرد: تهیه میوه و اقلام مورد نیاز بر عهده سازمان جهاد کشاورزی و توزیع آن بر عهده سازمان میادین شهرداری است که به وسیله بازاچه‌های دائم موجود و موقتی که احداث می‌شود توزیع خواهد شد.
مدیرروستا با بیان اینکه علاوه بر چهارشنبه آخر سال، تدابیر لازم برای پنجشنبه آخر سال و مراجعه مردم به آرامستان‌ها اندیشیده شده است گفت: اقدمات لازم برای عبور و مرور مردم به این مکان‌ها انجام خواهد شد، علاوه بر این به ازای مزار هر شهید یک گلدان تهیه شده است تا به خانواده شهدا اهدا شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع دستفروشان سطح شهر کرج اشاره و اعلام کرد: این طرح در دو شب گذشته با هماهنگی نیروی انتظامی و دستگاه قضا بدون هیچ مشکلی اجرا شده و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.
این مسئول افزود: در دیگر نقاط کرج همچون 45 متری گلشهر و هسته مرکزی بلوار شهید بهشتی نیز این طرح به اجرا گذاشته خواهد شد و دستفروشان به نقاط در نظر گرفته شده هدایت خواهند شد.
وی از آماده باش دو هزار 200 پاکبان تا پایان سال خبر داد و گفت: بیش از دو هزار گل نیز در سطح شهر به خصوص ورودی شهر کاشته خواهد شد.
مدیر روستا در پایان به اقدامات شهرداری برای چراغان کردن سطح شهر، آماده سازی سرویس‌های بهداشتی، شیرهای آب شرب و استقرار در پارک‌های بزرگ شهر اشاره و اعلام کرد: بیش از 100 هزار کیسه زباله نیز تهیه شده است تا در ایام نوروز میان مسافران توزیع شود.
1535/6155خبرنگار:مژگان السادات سجادی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.