به گزارش ایرنا، علی قنبر زمانی روز شنبه در افتتاحیه اولین المپیاد ورزشی شهرهای اقماری شهرستان کرج در باشگاه انقلاب، افزود: نباید فقط به بودجه های دولتی اکتفا کرد بلکه باید تلاش کنیم تا بخش خصوصی را وارد صحنه کرده و از توان مالی و فکری آنها نیز استفاده نماییم تا بتوان بخشی از مشکلات بخش ورزش را حل کرد.
وی اضافه کرد: مسوولان شهرستانی با شناسایی نخبگان و افرادی که توان مالی خوبی دارند و حاضرند در ورزش هزینه کنند و با برقرار کردن تعامل هر چه بیشتر می توانند در توسعه فضاهای ورزشی شهرستان گام های موثرتری بردارند.
معاون استاندار البرز با اشاره به توسعه ورزش های همگانی در شهرستان کرج بیان داشت:یکی از مشکلاتی که اکنون کشور با آن درگیر است آسیب های اجتماعی است و به همین منظور نقش اداره کل ورزش و جوانان برای کاهش این آسیب ها بسیار با اهمیت است.
قنبر زمانی ادامه داد:اگر خواهان جامعه ای با نشاط هستیم نیازمند شهروندانی با روحیه ورزشی می باشیم و وجود نشاط و روحیه ورزشی در بین آحاد جامعه سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.
فرماندار ویژه شهرستان کرج در ادامه تصریح کرد:با توجه به کمبود امکانات ورزشی در استان و شهرستان باید به گونه ای عمل کنیم که شاهد افزایش ورزش های همگانی باشیم و با بسیج کردن اقشار مختلف جامعه در روزهای جمعه نشاط و شادآوری را به جامعه تزریق کنیم .
قنبر زمانی گفت:همچنین بزرگسالان نیز که به دلایل فشارهای اقتصادی باید محیط هایی برای این افراد ایجاد تا هم به سلامت جسم خود بپردازند و هم نشاط روحی را به دست آورند.
معاون استاندار البرز با اشاره به 20 هیات ورزشی در شهرستان کرج گفت:نیاز است برای این هیات ها خط مشی و برنامه ریزی کرد تا بتوان شاهد رشد هر چه بیشتر آنان بود.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری **انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.