به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیز گیر روز شنبه در نشست تنظیم بازار ساوجبلاغ افزود: از این میزان 300 تن پرتقال و 200 تن سیب است که در مکان های ویژه با قیمت مصوب عرضه خواهد شد.
پالیز گیر گفت: کلیه ادارات متولی باید ضمن نظارت بر وضعیت بازار ترتیبی اتخاذ کنند که کالای مورد نیاز مردم به صورت آسان با قیمت مناسب در اختیار آنان قرار گیرد.
وی بیان داشت: 40 نقطه در شهرها و مبادی ورودی به بخش ها و روستا های بزرگ از جمله محل های است که میوه شب عید با قیمت مصوب دولتی عرضه خواهد شد.
پالیز گیر با تاکید بر اینکه هیچ فروشنده ای حق ندارد در چادر های بین راهی غیر از میوه های دولتی که با بر چسب مشخص شده سایر میوه های دیگر را با این عنوان بفروش رساند، افزود: میوه های عرضه شده از کفیت مطلوبی بر خوردار است .
فرماندار ساوجبلاغ از سه لایه کنترل برای قیمت کالاها در شب عید خبر داد و گفت: بازرسی اصناف ،بازرسی صنعت معدن و تجارت و بازرسی فرمانداری موظفند به صورت شبانه روزی بازار را رصد کنند.
وی از آغاز بکار نمایشگاه کالا ظرف هفته آتی به مدت 10 روز با 275غرفه در مرکز شهرستان خبر داد و بیان داشت: نظارت مستمر بر اجناس و عرضه قیمت مناسب و اجناس مرغوب مورد تاکید است.
6155/1535خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.