عبدالکریم رستمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جشنواره خیرین مدرسه ساز ناحیه 3 کرج شانزدهم اسفند ماه 95 در سالن اجتماعات کانون شهید فهمیده برگزار می شود.
وی اظهار کرد: این جشنواره با هدف تجلیل و قدردانی از زحمات خیرین مدرسه ساز و گسترش فرهنگ مدرسه سازی با حضور مسئولان آموزش و پرورش ، مدیران استانی ، شهرستانی ، جمعی از فرهنگیان و خیرین نیکوکار ساعت 9صبح برگزار می شود.
وی اهم برنامه های این جشنواره را ،سخنرانی مدیرکل آموزش وپرورش البرز و امام جمعه محمدشهر ، اجرای سرود دانش آموزان این ناحیه و چندین برنامه دیگر عنوان کرد.
وی اضافه کرد: در پایان از خیرین مدرسه ساز با اهدای لوح سپاس، تقدیر می شود.
*** شورای مدارس غیردولتی
رستمی در ادامه به سومین نشست شورای مدارس غیر دولتی در این ناحیه اشاره کرد و افزود: در این نشست نرخ شهریه حق التدریس و اجاره بها تعیین شد.
وی بیان کرد: در این شورا اعضای موسسین مدارس غیر دولتی آموزش وپرورش ناحیه3کرج با اعضای این کمیته حضور داشتند که در آن دو موضوع شهریه و اجاره مورد بررسی قرار گرفت.
وی یاد آور شد: دراین نشست در زمینه تعیین نرخ شهریه حق التدریس ، سرانه یک متر فضای آموزشی دوره های ابتدایی،متوسطه اول ودوم بحث و بررسی لازم به عمل آمد و نرخ شهریه وحق التدریس و اجاره بهاء مدارس غیر دولتی برای سال 97-96 تعیین شد.
*** ستاد شاهد آموزش و پرورش ناحیه3کرج
مدیرآموزش و پرورش ناحیه 3 کرج گفت: عزت و افتخار و پیشرفت امروز ایران اسلامی مدیون حماسه های ایثارگران وخانواده های معظم شهدا است.
رستمی اظهار کرد: سی ودومین نشست ستاد شاهد آموزش و پرورش ناحیه3کرج با حضور معاون بنیاد شهید استان البرزو رئیس بنیاد شهید منطقه یک کرج در محل دبستان شاهدشهیدان کامیابی این ناحیه برگزار شد.
وی بیان کرد: باید با تمام توان از دستاورد های ارزشمند انقلاب اسلامی که خونبهای شهیدان است پاسداری و دفاع کنیم،
وی ادامه داد : فرزندان شهدا و ایثارگران هم امروز مسئولیت خطیری بر دوش دارند که با هوشیاری و حضور در صحنه راه پدران خود را ادامه می دهند .
وی با تاکید برهمراهی وتعامل اولیا ومربیان مدارس شاهد خاطرنشان شد : مربیان و مدیران مدارس باید نگاه ویژه ای به طرح شاهد داشته و تعامل هر چه بیشتر میان دبیران ، دانش آموزان و خانواده ها ی این عزیزان وجود داشته باشد تا فرزندان با انگیزه ای بیشتر در راه کسب علم و دانش حرکت کنند.
وی یاد آور شد: در این نشست درخصوص بزرگداشت 22 اسقند روز شهید ،برگزاری کلاسهای جبرانی و تقویتی و تشکیل اردوی مطالعاتی نوروز برای دانش آموزان پایه چهارم متوسطه تصمیم گیری شد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیرانتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.