به گزارش ایرنا، امام جمعه شهرستان فردیس در این مراسم گفت: شهداء کسانی بودند که خط و مسیر خود را از دشمن جدا کردند، آنها در روزگار غربت دین و اسلام به ندای امام لبیک گفتند و در مسابقه بهشت از همه جلو افتادند.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی افزود: شهدای مدافع حرم کسانی هستند که در این دوران غربت مسلمانان در جای جای دنیای اسلام به یاری آنها شتافتند. شهدای اقتدار در این شهر مزین به نام آنهاست.
وی ادامه داد: اگر دشمنان امید داشتند که از طریق هجمه نظامی بر ما غلبه کنند یک لحظه تردید از خودشان نشان نمی دادند.
وی اظهار داشت: ترامپ خط و نشان برای ملت ایران کشید اما بداند که راه جهاد و شهادت به روی ملت بسته نشده است.
ایمانی گفت: ترامپ می گوید من مانند دولت اوباما عمل نمی کنم، اگر به خاورمیانه وارد شویم، به طور یقین دستاوردهای بهتر و بیشتری خواهیم داشت، شما این همه هزینه کردید اما به نتیجه نرسیدید.
وی بیان کرد: آنها نه تنها از گذشته درس عبرت نگرفتند، بلکه می خواهند در خاورمیانه به امتیازات بیشتری دست پیدا کنند اما خانواده شهداء و مردمی که پای انقلاب اسلامی ایستادند و خون ها دادند و مشقت ها را تحمل کردند.
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: به دشمنان این هشدار را می دهند که مطمئن باشید هر کجا وارد خاک ایران شوید با مشت محکم و سد آهنین و با ایمان راسخ مواجه می شوید زیرا ما لحظه ای از آرمان های امام و راه شهداء و رهبری جدا نخواهیم شد.
ایمانی افزود: راه عزت ، اقتدار و عظمت این کشور و ملتهای آزاده است.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.