اسماعیل پورمند روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد در قالب بیمه اجباری، اختیاری، مشاغل آزاد، رانندگان، کارگران ساختمانی و قالیبافان تحت پوشش قرارگرفتند.
وی گفت: 34 هزار و 570 نفر بیمه شدگان اجباری، 6 هزار و 244 نفر بیمه شدگان اختیاری، 3 هزار و 636 نفر بیمه شدگان حرف و مشاغل، دوهزارو721تعداد رانندگان، 427 قالیبافان ، 10 هزار و 286 نفر ساختمانی و 89 کارفرما صنفی تحت پوشش می باشند.
پورمند اظهارداشت: تاکنون 253 میلیارد و 616 میلیون ریال به تعداد دوهزار و 355 نفر بیمه بیکاری دراین شهرستان پرداخت شده است.
رئیس تامین اجتماعی شهرستان فردیس افزود: اکنون 17 هزار و688 نفر بازنشسته و مستمری بگیر در این شهرستان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.
پورمند با اشاره به اقدامات اجرایی دراین شعبه، گفت: دریافت فهرست حق بیمه کارگران و تحویل رسید به کارفرما، صدور فیش های نقدی برای حق بیمه کارگران، حق بیمه اجباری کارگران ساختمانی و بدهی های معوق از جمله اقدامات اجرایی دراین شعبه است.
وی اخذ درخواست تجمیع سوابق بیمه ای، دریافت مدارک جهت اختصاص شماره بیمه هشت رقمی از دیگر فعالیت های اجرایی این شعب است.
رئیس اداره تامین اجتماعی فردیس گفت: اجرای طرح ساختار نوین با هدف خدمات رسانی هرچه بیشتر سازمان تامین اجتماعی به افراد زیر پوشش در این شهرستان آغاز شد.
پورمند افزود: طرح ساختار نوین با هدف خدمات رسانی هرچه بیشتر سازمان تامین اجتماعی به افراد زیر پوشش در این شهرستان اجرا شده است.
وی با یادآوری اینکه این طرح برای اولین بار در کشور در شهرستان فردیس استان البرز به عنوان الگو(پایلوت) اجرا شده است، افزود: در اجرای این طرح سه واحد شامل نام نویسی، امور بیمه شدگان، مستمری بگیران در یک واحد ادغام شدند.
وی یادآور شد: اکنون تمام همکاران ما در این سه واحد که تبدیل به یک واحد شده است ضمن پاسخگویی به ارباب رجوع، انواع خدمات را به مراجعه کنندگان ارایه می کنند.
وی، کاهش شمار مراجعه کنندگان، انجام سریع کارها، جلوگیری از اتلاف وقت ارباب رجوع را از جمله مزایای این طرح برشمرد، گفت: با توجه به حجم بالای مراجعات و تنوع خدمات، اجرای طرح ساختار نوین ارایه خدمات به بیمه شدگان و افراد تحت پوشش را آسانتر و سریعتر می کند.
به گفته پورمند، با ادامه این روند و آموزش کارکنان تامین اجتماعی، روش های خدمات رسانی به موقع در این سازمان تقویت شده و زمینه رضایتمندی مراجعه کنندگان را در پی خواهد داشت.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب **انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.