به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ایمانی شامگاه یکشنبه در جمع شماری از معتمدان و فعالان اجتماعی فردیس، افزود: در روند پیگیری ها به اتفاق فرماندار و یک مسئول دیگر شهرستان که شاید لزومی به ذکر نام ایشان نباشد، خدمت رییس دیوان عدالت اداری کشور رسیدیم، لذا بعد از طرح و بررسی موضوع، از سوی شعبه مربوطه در دیوان عدالت اداری باید این نوید را بدهم که این بحث تمام شده است.
وی ادامه داد: از طرفی ادعاهای شورا و شهرداری کرج نیز در این جلسه رد شد و انتخابات مستقل در فردیس برگزار می شود و ما دیگر هیچ نگرانی نداریم.
در روزها و هفته های اخیر شهرداری کرج شکایتی را در دیوان عدالت اداری مبنی بر شتابزدگی در ارتقاء فردیس به شهرستان و به تبع آن تشکیل شورای اسلامی مستقل در این شهر مطرح کرده بود که به گفته امام جمعه فردیس، اینگونه بحث ها در این مرحله دیگر قابل تعقیب و پیگیری نیست.
وی افزود: در عین حال انتظارم از دوستان این است که از این پس روابط و تعبیرهای ما باید در مورد شهرداری و شورای اسلامی کرج تلطیف شود، البته نمی گویم همه چیز باید به طور مطلق ایده آل باشد، از جمله موضوع تقسیم نیروهای شهرداری، اما اگر چنانچه احساس کنیم ظلمی اتفاق می افتد، ما همان افراد قبلی هستیم، اما اکنون این قضیه دیگر تمام شده است.
ایمانی گفت: هدف اصلی ما اعتلا و هویت یابی این شهرستان نوپا و خدمت به مردم است و این جمعیتی که اکنون در این دفتر گردهم آمده اند، خود یکی از نشانه های هویت پیدا کردن فردیس محسوب می شوند، همانگونه که فردیس به شهرستان ارتقا یافت، انتخابات شورای اسلامی مستقل آن هم برگزار خواهد شد.
وی با تاکید براینکه رشد، ارتقا و پیشرفت فردیس حاصل تلاش های همگانی بوده است، افزود: من هم گاه با تعریف و تمجید و گاه با صدای بلند و تندی به عنوان عضو کوچکی در این شهرستان وظیفه خود را در این زمینه انجام داده ام.
** افراد فعال برای ورود به عرصه انتخابات شورای اسلامی فردیس
امام جمعه یادآور شد: افراد فعال برای ورود به عرصه انتخابا ت شورای اسلامی این شهر سه دسته هستند، بعضی از آنها انقلابی و توانمند هستند و بعضی دیگر هرچند که آدم های خوبی هستند، اما کاربلد نیستند و برای این کار ساخته نشده اند.
ایمانی ادامه : دسته سوم هم کسانی هستند که اگر بیایند هیچ چیز غیر از ضرر برای شورای این شهر نخواهند داشت، همانگونه که مسایلی را در برخی شوراهای دیگر شاهد هستیم، البته قصد پیش داوری ندارم.
ایمانی تصریح کرد: البته بسیاری به دفتر امام جمعه می آیند و می روند، اما به عنوان امام جمعه به طور قطع از هیچ کس و هیچ فردی و هیچ لیستی حمایت نخواهم کرد، اما اگر کسی بی انصافی کند، در مقابل او خواهم ایستاد.
وی تاکید کرد: اگر منصفانه قضاوت کنیم در این سال ها نگاه خوبی در مورد فردیس به وجود آمده و نباید بگذاریم این شان و موقعیت خدشه دار شود، لذا باید همه دوستان توانمند بیایند و از توان آنها در شورا استفاده کنیم و باید تلاش کنیم این نگاه حفظ شود.
ایمانی با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری فرمودند امامان جمعه قرارگاه فرهنگی شهر هستند، گفت: ترجیح و تشخیص من این است که اکنون دوران انتخابات است، اگر قرار است تشکلی فرهنگی و برنامه منسجمی ایجاد کنیم، برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده ای باید بگذاریم برای بعد از انتخابات، به هر حال ما اکنون بنای ایجاد هیچ تشکلی و بالا بردن هیج پرچمی را نداریم.
امام جمعه فردیس تاکید کرد: چون این اولین انتخابات شورا در فردیس است، اکنون تمام هم و غم ما باید برگزاری پرشور و باشکوه انتخابات باشد همه دوستان اعم از فرهنگی، رزمنده، جبهه ای، بسیجی و معتمد باید پای کار بیایند، چراکه برای رسیدن فردیس به این مرحله تلاش ها و زحمت های بسیاری کشیده است.
7417/1535خبرنگار: منصور جمشیدی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.