ذبیح الله قائمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اعتبار برای بازسازی خسارات ناشی از سیل فروردین و تیرماه سال 94 توسط سازمان برنامه و بودجه کشور به استان البرز ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: بودجه سال 95 البرز از حیث منابع 16 هزار و318میلیارد ریال است که از این میزان 15هزار و 931 میلیارد ریال مربوط به درآمدهای عمومی ،387میلیارد ریال مربوط به درآمدهای اختصاصی است.
قائمی گفت:ازاین میزان درآمد عمومی در لایحه بودجه سال 95 می توان دریافت که دولت درسال آینده برای استان البرز رشد 19 درصدی را درآمدهای عمومی را پیش بینی کرده و برای درآمدهای اختصاصی دستگاه ها نیز در سال 95 رشد 3.9درصدی پیش بینی می شود.
وی اضافه کرد: همچنین برای آموزش رابطین و کاربران دستگاههای اجرایی استان به منظور آشنایی با نحوه کارکرد نرم افزار سما (سامانه منابع انسانی ) طرحی آموزشی دراین زمینه به اجرا در آمده است .
قائمی گفت:این نرم افزار امکان ارائه بموقع و دقیق آمار و اطلاعات دستگاههای اجرایی را در حوزه منابع انسانی و تشکیلات در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار میدهد، تاگامی در جهت استیفای حقوق و مطالبات دستگاهها مراجع ذیربط قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: برخی از رابطین دستگاهها مشخصات لازم جهت ورود به سامانه شامل کد کاربری ، رمز عبور دریافت کرده اند.
8029/ 6155خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.