به گزارش ایرنا، ابوالفضل شاه بیگ روز پنجشنبه در همایش برنامه ملی شهاب در آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج افزود: در سال تحصیلی 96-95 حدود 50 دانش آموز ابتدایی تحت پوشش برنامه ملی شهاب قرار گرفته اند.
وی اظهار کرد: برنامه ملی شهاب یک برنامه عدالت محور آموزشی - هدایتی در فرآیند تعلیم و تربیت است که زمینه شکوفایی استعدادها و رشد توانایی های صاحبان استعدادهای برتر در تمام کشور را بوجود می آورد.
وی با اشاره به اینکه برای آشنایی مجریان برنامه ملی شهاب در البرز برگزاری کارگاه های آموزشی در دستور کاری - اجرایی قرار گرفته است یاد آور شد: برنامه ملی شهاب با هدف شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزان پایه های چهارم در 202 آموزشگاه با 339 کلاس آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج در حال اجراست.
شاه بیگ ادامه داد: این برنامه با شناسایی دانش آموزان نخبه باعث رشد و شکوفایی استعداد آنها می شود که در این فرایند مهم باید از معلمان توانمند استفاده شود.
وی اضافه کرد: دانش آموزان در برنامه ملی شهاب تحت نظارت معلمان در هشت استعداد فرهنگی ،دینی،کلامی،هنری ،ریاضی،علوم تجربی،اجتماعی ،حرکتی و ورزشی مورد ارزیابی استعداد ی و هدایتی قرار می گیرند.
در این همایش 300 آموزگار فعال در برنامه ملی شهاب آموزش و پرورش شهاب حضور داشتند.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.